اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد

اجرای 46 پروژه عشایری در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در سال گذشته 46 پروژه عشایری در استان خراسان‌جنوبی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 641 میلیون و 500 هزار تومان اجرا شده است.

اجرای 46 پروژه عشایری در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای عشایری خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای 46 پروژه عشایری در سال گذشته اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 641 میلیون و 500 هزار تومان از محل‌های مختلف اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: از این میزان حدود 741 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی، 465 میلیون تومان از محل ستاد حوادث و ماده 10 و حدود 435 میلیون تومان از محل ماده 180 برای این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: همچنین بالغ بر 678 میلیون و 500 هزار تومان برای هزینه‌های جاری اداره کل عشایر استان اختصاص یافته تا در طول سال از آن استفاده کنند.

امینی بر اولویت‌بندی و منطقه‌بندی امور عشایر تأکید کرد و افزود: اولویت‌بندی مناطق اسکان یافته سبب برنامه‌ریزی مناسب برای اختصاص اعتبارات لازم خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: با توجه به تعاملات مناسب با اداره امور عشایر در سال گذشته در راستای اعزام مبلغان به مناطق عشایری اقدامات خوبی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام کاظم لطفیان ادامه داد: این نهاد آمادگی برای مباحث اعزام مبلغان به مناطق عشایری را در سال جاری در دستور کار خود دارد.

علی‌اصغر آسمانی‌مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه بر آمادگی کامل این نهاد برای احداث مسکن با تسهیلات و زمین در صورت شناخته شدن به‌عنوان یک سکونت‌گاه رسمی عشایر خبر داد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول