اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

تشکل‌های دینی اهانت به ساحت امام علی النقی‌(ع) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: اداره‌کل تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، مؤسسات و مراکز قرآن و دیگر مؤسسات وابسته در خراسان‌شمالی با صدور بیانیه‌ای توهین به ساحت مقدس امام علی النقی(ع) را محکوم کردند.

تشکل‌های دینی اهانت به ساحت امام علی النقی‌(ع) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، در بیانیه تشکل‌های دینی این استان آمده است: با کمال تأسف چندی است در محیط‌های مجازی، معاندان اسلام و بالأخص معاندان شیعه که پیشرفت‌های اسلام و تشیع آن‌ها را خشمگین و زبون ساخته، طرح‌های شوم خود را با توهین به امامان بزرگوار جهان اسلام و ائمه اطهار (علیهم السلام) شروع و هر روز دامنه‌های بیشتری را ایجاد می‌کنند!

این بیانیه می‌افزاید: اخیراً قطعه‌ای موسیقی در فضای مجازی منتشر شده که خواننده مزدور و شناخته‌شده‌ای در آن اقدام به توهین و ناسزا به محضر مبارک امام بزرگوار حضرت امام علی النقی(ع) کرده است.

در این بیانیه تصریح شده است: تمسخر و وهن پیام ادیان و دیانت مردمان کهنه‌ترین و هرزترین ابزار دین ستیزانی است که کاری جز این در برابر هیمنه ادیان از آن‌ها بر نمی‌آید. پشت صحنه البته، همیشه عروسک گردانانی هستند که دین ستیزهای لوده را می‌آرایند و به میدان می‌فرستند و به تماشا می‌نشینند تا شاید از آزار و اذیت و تمسخر مؤمنان بهره‌ای هر چند کوتاه ببرند.

این بیانیه ادامه داده است: دین ستیزان مطلع‌تر می‌دانند که این روش یک رویه ارتجاعی است که از هزارها سال پیش به قدمت پیام ادیان مورد استفاده ایشان بوده و البته کمترین تأثیرگذاری را هم در تقابل با ادیان دارد. اما عده‌ای از همراهان آن‌ها هستند که جز لودگی و تمسخر کاری از آن‌ها بر نمی‌آید و از قضا قربانی‌کردن آن‌ها مفیدتر از حضور آنها است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی و مؤسسات وابسته هتک حرمت به ساحت مقدس امام علی‌النقی(ع) و امام زمان(ع) و مقدسات شیعه را محکوم کرده و برائت و بیزاری خود را از عوامل آن ملعون اعلام می‌دارد. باشد که تسلایی بر دل داغدار ولی عصر روحی و ارواحنا فداه شود.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول