اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد سالم‌سازی طرح دریای مازندران:

کار زیربنایی در دریای خزر کمتر دیده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد سالم‌سازی طرح‌های دریا در مازندران گفت: کار زیربنایی در حاشیه دریای خزر کمتر دیده می‌شود.

کار زیربنایی در دریای خزر کمتر دیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری هادی ابراهیمی عصر امروز در جلسه سالم‌سازی طرح دریا در استانداری مازندران اظهار داشت: امسال حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط استاندار مازندران برای آماده‌سازی و تقویت زیرساخت‌های طرح دریا اختصاص یافت.

وی تعداد طرح‌های دریای مازندران در تابستان امسال را 91 طرح اعلام و بیان داشت: در تمام طرح‌های دریا الگوی جداگانه زنانه و مردانه وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به حضور یک‌هزار و 500 ناجی غریق در طرح دریای امسال مازندران بیان داشت: ناجیان غریق در طرح‌های دریا و برخی نقاط کور دریایی مازندران حضور دارند.

وی در ادامه درباره میزان دریافت ورودی طرح دریای در سطح مازندران بیان داشت: میزان دریافت ورودی طرح‌های دریای مازندران بستگی به ارائه خدمات هر طرح دارد و موضوع دریافت ورودی به صورت ویژه در کارگروه طرح دریا مطرح شود.

رئیس ستاد سالم‌سازی طرح دریا مازندران در ادامه به اختصاص حدود 2.5 میلیارد تومان برای اجرای طرح مکانیزه سالم‌سازی دریا اشاره کرد و بیان داشت: امسال طرح مکانیزه سالم‌سازی دریا در سه نقطه از استان مازندران اجرایی می‌شود.

ابراهیمی در ادامه میزان پرداخت حقوق ناجیان غریق مازندران در سال گذشته را حدود 800 میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: طی دو سال اخیر هیچ معوقه بابت حقوق ناجیان غریق نداشتیم.

وی یکی از معضلات طرح دریا در مازندران را واگذاری طرح‌های دریا به یک عده‌ای خاص در هر سال عنوان کرد و یادآور شد: برای رفع این معضل از بهمن ماه اقدام کردیم که طرح‌های دریا بدون ضابطه خاص از طرف شهرداری‌ها به افراد حقیقی ارائه می‌شد.

رئیس ستاد سالم‌سازی طرح دریا در مازندران یادآور شد: برای ارائه طرح دریا به افراد مکانیزم خاصی طراحی نشده بود و همین موضوع باعث شد که بسیج سازندگی در مازندران طرح‌ را اجرا نکند.

وی بیان داشت: استاندار مازندران پیشنهاد تشکیل کارگروهی برای واگذاری قانونی طرح دریا را ارائه کرد تا این کارگروه نسبت به تنظیم قواعد مناسب برای واگذاری طرح دریا اقدام کند.

ابراهیمی در ادامه با تاکید بر حل مشکلات ریشه‌ای سواحل مازندران یادآور شد: سازمان عمران و سواحل به طور واقعی عینیت پیدا نکرد و باید مکانیزم درستی برای دسترسی آسان‌تر مردم به دریا طراحی شود.

وی با بیان اینکه باید مکانیزم مناسبی برای طرح دریا تعریف کنیم گفت: در طرحی که قرار است ارائه شود اشتغالزایی نیز مدنظر قرار گیرد.

وی در پایان گفت: کار زیربنایی در حاشیه دریای خزر کمتر دیده می‌شود و برای اجرای کار زیربنایی در دریا نیاز به همکاری فرمانداری‌ها داریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول