اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و تجارت بوشهر:

اخذ ایران‌کد برای پرداخت جوایز صادراتی ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: مدارک مستند مبنی بر عضویت در بانک اطلاعات صادرکنندگان و اخذ ایران‌کد در زمان پرداخت جوایز ضروری است.

اخذ ایران‌کد برای پرداخت جوایز صادراتی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدرضا صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران از آخرین مهلت پذیرش پرونده‌های متقاضیان برای دریافت جوایز صادراتی در سال جاری خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های مکرر صادرکنندگان استان مبنی بر اعلام زمان پذیرش پرونده‌های سال 89، آخرین مهلت برای پذیرش پرونده‌های متقاضیان جوایز صادراتی کالا و خدمات تا پایان وقت اداری 31 خرداد امسال تعیین شده است.

صادقی مدارک لازم برای پرداخت جوایز صادراتی را شامل اصل پروانه صادراتی، پرینت ثبت‌نام در سایت یارانش، کارت بازرگانی و مدارک هویت شخصی اعلام کرد و افزود: مدارک مستند مبنی بر عضویت در بانک اطلاعات صادرکنندگان و اخذ ایران‌کد نیز در زمان پرداخت جوایز ضروری است.

وی یکی از اهداف مهم سازمان توسعه تجارت ایران را حمایت از صادرکنندگان کالا و خدمات ذکر کرد و افزود: سازمان توسعه تجارت در این راستا و به منظور تسریع، تسهیل، عدالت‌محوری، هوشمند کردن و جامعیت بخشیدن روال تصمیم‌گیری در ارائه جوایز و بسته‌های تشویقی صادرات کالا و خدمات،از نرم‌افزاری کارآمد در این زمینه به نام "یارانش" استفاده می‌کند که از سال 88 در کل کشور عملیاتی شده است.

صادقی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اعلام نظر سازمان توسعه تجارت ایران تاریخ 31 خردادماه 91 آخرین زمان تحویل پرونده‌های صادراتی تعیین شده است و متقاضیان دریافت جوایز صادراتی می‌توانند با مراجعه به سایت یارانش نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند. 

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول