اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین:

بازسازی و مرمت مدارس از موفق‌ترین طرح‌های هجرت 3 است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین گفت: بازسازی و مرمت مدارس مناطق محروم از موفق‌ترین طرح‌های هجرت 3 بسیج سازندگی است که باید در این راستا جوانان بیشتر تلاش کنند.

بازسازی و مرمت مدارس از موفق‌ترین طرح‌های هجرت 3 است

جعفر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با بازسازی مدارس مناطق محروم، دانش‌آموزان این روستاها از امکانات تحصیلی بهتری در مدارس برخوردار می‌شوند که تحقق این امر انگیزه تعلیم و تربیت آنان را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: برخی از دانش‌آموزان مناطق محروم در فضای نامناسب تحصیل می‌کنند که با اجرای طرح هجرت 3 مشکلات فضای آموزشی این دانش‌آموزان برطرف می‌شود و آنان در فضای استاندارد آموزشی، درس خود را از سر می‌گیرند.

حبیبی با اشاره به تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه "طرح هجرت 3 که جوانان برای سازندگی به مناطق محروم اعزام می‌شوند طرح بسیار خوبی است و باید هرچه بیشتر این طرح تقویت شود"، گفت: بر این اساس دولت عدالت‌محور حمایت‌های مالی و معنوی بسیار خوبی از اجرای طرح هجرت 3 در استان‌ها کرده است که امیدواریم این حمایت‌ها ارتقا یابد.

این مقام مسئول بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح هجرت 3 تاکنون بسیاری از مدارس مناطق محروم و روستاها بازسازی و مرمت شدند که امیدواریم با افزایش حمایت دولت دهم سرعت مرمت و بازسازی مدارس در این مناطق ارتقا یابد.

استقبال دانش‌آموزان از طرح هجرت 3 چشم‌گیر است

حبیبی اضافه کرد: استقبال دانش‌آموزان دبیرستانی از طرح هجرت 3 بسیج سازندگی در فصل تابستان سال گذشته بسیار چشم‌گیر بوده است.

مدیرکل آموزش‌ و‌ پرورش استان قزوین اظهار کرد: دانش‌آموزان با نشاط، شادابی و انگیزه بیشتری در‌ طرح‌های هجرت 3 بسیج سازندگی شرکت می‌کنند که اثرگذاری و مؤثر بودن نتایج این طرح را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان از طرح هجرت 3 بسیج سازندگی استقبال چشم‌گیری می‌کنند، گفت: دانش‌آموزان بسیاری به صورت داوطلب علاقه به شرکت در طرح هجرت 3 بسیج سازندگی را دارند ولی بسیج سازندگی به دلیل کمبود امکانات و اعتبارات توانایی جذب بیشتر نفرروز را ندارد که بر این اساس امیدواریم مسئولان با حمایت‌های مالی و معنوی از اجرای این طرح حمایت کنند تا بتوان دانش‌آموزان بیشتری را در این طرح شرکت داد.

حبیبی اضافه کرد: با ظرفیت‌سازی، تأمین امکانات و اعتبارات لازم می‌توان آمار نفرروز طرح‌های هجرت 3 بسیج سازندگی را ارتقا داد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول