اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی

قطارهای باری با شهر قم خداحافظی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری استانداری قم گفت: با تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی در این استان، تردد قطارهای باری از داخل شهر قم پایان می‌یابد.

قطارهای باری با شهر قم خداحافظی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی متقیان پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان و مدیران استان قم با آیت‌الله سبحانی در سخنانی با اشاره به اینکه در حال حاضر حجم عظیمی از فعالیت‌های عمرانی در استان قم در حال انجام است، تاکید کرد: فعالیت‌های عمرانی استان زیر نظر استاندار قم در 120 دستگاه اجرایی انجام می‌شود.

وی افزود: اگر بخواهیم این فعالیت‌ها را تقسیم بندی کنیم می‌توان گفت برخی فعالیت‌های عمرانی داخل شهر انجام می‌شود که 95 درصد مردم قم با آن درگیر هستند.

مدیرکل امور شهری استانداری قم احداث پل‌ها، جاده‌ها، راه‌ها، مترو و منوریل را از جمله این پروژه‌ها دانست و گفت: در خارج از شهر قم نیز برخی پروژه‌ها در حوزه عمرانی پیگیری می‌شود که شامل پروژه‌های حمل و نقل ریلی، تامین زیرساخت‌ها و... است.

متقیان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای جلوگیری از تردد قطارهای باری از داخل شهر گفت: با تدبیر اندیشیده شده دیگر قطارهای باری وارد شهر قم نخواهند شد.

وی به اجرای پروژه فرودگاه قم اشاره کرد و گفت:‌ در حوزه عمرانی می‌توان گفت که در شرایط کنونی استان قم به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل است و شرایط مطلوبی برای پیشرفت قم فراهم شده است.

مدیرکل امور شهری استانداری قم اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم با پیگیری امور روند اجرایی شدن پروژه‌های را هرچه سریع‌تر دنبال کنیم تا مردم طعم خدمات انجام شده را بچشند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول