اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

احداث قطار برقی کرج - هشتگرد شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار البرز گفت: احداث قطار برقی کرج - هشتگرد شتاب می‌گیرد.

احداث قطار برقی کرج - هشتگرد شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، احمد افضلی ظهر امروز در نشستی که به منظور رفع مشکلات احداث قطار برقی کرج - هشتگرد تشکیل شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمات رسانی و ایجاد رفاه حال مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است، لذا باید با احداث و راه‌اندازی سریع این پروژه در مسیر خدمات رسانی بیشتر به مردم این استان گام برداریم.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده و با برطرف شدن مشکل معارضین قطار برقی کرج - هشتگرد پیش‌بینی می‌شود ریل گذاری این پروژه شتاب بیشتری به خود بگیرد.

این مسئول افزود: مشکل معارضین قطار برقی سبب کندی در پیشرفت این طرح ملی شده بود که با اقدامات و تمهیدات انجام شده از سوی مسئولان این مهم رفع و سعی خواهیم کرد که راه‌اندازی این پروژه به خود شتاب بیشتری را بگیرد.

معاون عمرانی استاندار البرز تأکید کرد: در این راستا و طی جلسه‌ای نقطه نظرات فنی و همچنین راهکارهای اصولی، احداث این طرح ملی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی ایجاد دیوار حائل 5/3 متری و زیرسازی کل بستر و بتون‌ریزی آن که مجموعا مانع از ایجاد آلودگی صوتی و ایجاد لرزش در هنگام عبور قطار می‌شود نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه سخنان خود به توسعه خدمات عمرانی در کرج اشاره کرد و گفت: کلانشهر کرج باید به سمت توسعه و آبادانی بیشتر پیش برود و رسیدن به این مهم نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

افضلی ادامه داد: باید طرح‌های عمرانی و خدماتی در کرج بیشتر شود چرا که افزایش جمعیت در این کلانشهر می‌طلبد تا مسئولان ذیربط تلاش خود را برای ایجاد طرح‌های عمرانی و خدماتی بیشتر کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اگر بخواهیم به همین تعداد پروژه در کرج بسنده کنیم در آینده با مشکل و کمبود مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول