اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

هوشمندسازی 185 کلاس درس در گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز استان توجه خوبی نسبت به نیازهای آموزشی دارند که این مساعدت سبب شده تا در سطح استان شاهد هوشمندسازی 185 کلاس درس باشیم.

هوشمندسازی 185 کلاس درس در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعد از ظهر امروز در حاشیه چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در سال جاری نزدیک به یک میلیارد تومان از بودجه استان برای هوشمندسازی مدارس استان پیش‌بینی و هدف‌سازی شده است.

وی بیان کرد: با مشارکت دستگاه‌های مرتبط تا پایان برنامه پنجم توسعه باید تمام مدارس استان گلستان هوشمندسازی شوند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز همراه جوانان متناسب با نیاز آموزش و پرورش پای کار هستند اذعان کرد: در کنار کار سخت‌افزاری باید بخشی از نگاه خود را معطوف به کارکردهای نرم‎افزاری کنیم.

قناعت دستیابی به فناوری نوین، ساخت نمازخانه‎ها، کتابخانه‎ها و سالن‎های چندمنظوره را در کنار هوشمندسازی مدارس از فعالیت‎های مهم خواند که لازم است توجه بیشتری به آن شود.

وی تاکید کرد: تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از دغدغه‎های جدی مقام معظم رهبری است که خیرین مدرسه‌ساز بیش از گذشته می‎توانند در این زمینه نقش خود را ایفا کنند.

استاندار گلستان به اهداف جامعه خیرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و بیان داشت: اشاعه و گسترش فرهنگ اسلامی باقیات الصالحات در جامعه از مهمترین اهداف خیرین مدرسه‎ساز است گر چه قدم‎های خوبی برداشته شده ولی هنوز کافی نیست.

قناعت خاطر نشان کرد: برای گسترش این فرهنگ باید کارهای ریشه‎ای صورت بگیرد که البته نیاز است که همه مجموعه‎های دولتی، خصوصی و فرهنگی باید در این حوزه نقش ایفا کنند.

وی نظارت بر حسن انجام نظرات و اهداف شرعیه خیرین را از دیگر اهداف خیرین دانست و متذکر شد: خوشبختانه خیرین با اعتمادسازی در جامعه توانسته‎اند به خوبی در این مسیر حرکت کنند لذا باید با همان حساسیت هدف خود را تداوم بخشند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول