اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید خبر داد

افزایش فعالیت‌های فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق خرم‌بید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌بید گفت: فعالیت‌های فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خرم‌بید با هدف حمایت از کالاهای ایرانی دوچندان می‌شود.

افزایش فعالیت‌های فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق خرم‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم‌بید، داوود ایوبی در جلسه مشترک کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس و شهرستان خرم‌بید که در صفاشهر برگزار شد، اظهار کرد: به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، فعالیت‌های فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان مضاعف می‌شود.

وی افزود: کمیته فرهنگی این ستاد با بهره‌گیری از نظریات و تلاش‌های انجمن‌های مختلف نمایشی، هنری، شعر و ... این شهرستان نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف در حمایت از تولید ملی اقدام می‌کند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خرم‌بید اضافه کرد: تاکنون توسط شاعران این شهرستان چند شعر در قالب‌های ادبی مختلف، سه برنامه نمایشی و نمایشگاه عکس و کاریکاتور تهیه و در مناسبت‌ها و برنامه‌های جمعی اجرا شده که مورد استقبال گسترده مردمی نیز قرار گرفته است.

ایوبی گفت: تبلیغ رایگان تولیدات این شهرستان در مراسمی که در سالن آمفی‌تئاتر خرم‌بید اجرا می‌شوند؛ از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان است.

وی ادامه داد: توزیع بروشورهای تبلیغی در نماز جمعه و دیگر مناسبت‌های سال، نصب بنر، تهیه پوستر برای نصب در واحدهای صنفی، نظارت دائم بر تهیه کالاهای ایرانی به عنوان هدیه و ... از طرف اداره‌ها نیز در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

رئیس کارگروه اجتماعی و فرهنگی خرم‌بید اضافه کرد: شهرستان خرم‌بید آمادگی پایلوت‌شدن برنامه‌های فرهنگی این استان را دارد.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس نیز در این جلسه گفت: فعالیت‌های فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان همراه با اقدامات مقابله‌ای انجام شده قابل ارائه به مرکز استان است.

غلامحسین زارع‌پور افزود: از طرح‌های فرهنگی و پایان‌نامه‌های موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز حمایت مالی می‌شود و باید نسبت به تهیه طرح‌های کاربردی این پدیده شوم اقتصادی تلاش شود.

این مسئول اضافه کرد: آموزش و افزایش آگاهی مردم از طریق برنامه‌های فرهنگی هنری به‌ویژه برای نسل جوان در استفاده از کالای ایرانی می‌تواند زمینه تاثیرگذاری مستمر و دائم در ذائقه مردم در استفاده از کالای ایرانی را تقویت کند.

به گزارش فارس، شهرستان خرم‌بید به مرکزیت صفاشهر در شمال استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول