اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

وضعیت کنونی ورزشگاه تختی در شأن ورزش خراسان‌رضوی نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: وضعیت کنونی ورزشگاه تختی در شأن ورزش خراسان‌رضوی نیست در حالی که این ورزشگاه ویترین ورزش استان محسوب می‌شود.

وضعیت کنونی ورزشگاه تختی در شأن ورزش خراسان‌رضوی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری در این جلسه که با حضور معاونان اداره‌‌کل و تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی مستقر در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه ورزشی تختی یکی از قدیمی‌ترین و با ارزش‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور محسوب می‌شود که بازیکنان و تیم‌های ورزش بزرگی از استان‌های مختلف کشور از مسابقه در این مجموعه خاطرات خوبی را به خاطر دارند.

وی افزود: وضعیت کنونی ورزشگاه تختی در شأن ورزش خراسان‌رضوی نیست در حالی که این ورزشگاه ویترین ورزش استان محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با قدردانی از زحمات محسن صفار مدیر قبلی مجموعه تختی، گفت: تمام هیئت‌های ورزشی مستقر در این مجموعه اعم از فوتبال، کاراته، وزنه‌برداری، ورزش‌های روستایی و عشایری، شنا، ژیمناستیک و ... باید با کمک و یک‌دلی و مشارکت با احمد صالح‌نژاد مدیر جدید مجموعه ورزشی تختی سیبل بازگشت این مجموعه به روزهای خوب خود شوند.

هاشمی‌جواهری آینده خوبی را برای این مجموعه ورزشی پیش‌بینی و اظهار کرد: امسال بودجه خوبی از سوی اداره‌کل برای مرمت قسمتی از پیکره این مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی وظیفه مدیر چنین مجموعه‌ای را بسیار سنگین ارزیابی کرد و گفت: با عزم جدیدی که بین اهالی ورزش استان به وجود آمده است، اداره‌کل ورزش و جوانان استان با جدیت از تمام مدیران مجموعه‌های ورزشی حمایت می‌‌کند، تا آنها بتوانند با قبول چنین مسئولیت سنگینی با انجام مدیریت مناسب وضعیت مجموعه‌های ورزشی را سر و سامان دهند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول