اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

آمادگی 54 شهرک صنعتی فارس برای استقرار صنایع

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در 54 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان زیرساخت‌های لازم برای استقرار صنایع و ایجاد اشتغال و کارآفرینی فراهم شده است.

آمادگی 54 شهرک صنعتی فارس برای استقرار صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی صداقت‌پور بعد از ظهر امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان فارس که توسط دانشگاه علمی کاربردی فارس در محل کارخانجات مخابراتی ایران در شیراز برپا شده است، در گفت‌وگو با خبرنگاران، توسعه اشتغال و کارآفرینی را از اهداف مهم و راهبردی ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیان کرد و اظهار داشت: در شهرک‌های صنعتی با فراهم‌کردن تمام زیرساخت‌های مورد نیاز برای استقرار صنایع، زمینه ایجاد اشتغال، کارآفرینی و توسعه پایدار فراهم می‌شود.

افزود: هم‌اکنون در 54 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس زیرساخت‌های لازم برای استقرار صنایع و ایجاد اشتغال و کارآفرینی فراهم است و فارس از استان‌های شاخص و مطرح کشور در بخش توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: با فعالیت‌های مناسب صورت گرفته به‌ویژه در سه سال اخیر، تمام شهرستان‌های این استان حداقل دارای یک شهرک یا ناحیه صنعتی شده‌اند که این موضوع با هدف توسعه متوازن صنعتی و فراهم‌آوردن بسترهای ایجاد اشتغال در تمام مناطق، انجام شده است.

صداقت‌پور در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و 400 واحد صنعتی با اشتغالزایی افزون بر 19 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی این استان به فعالیت می‌پردازند، گفت: در افق جامع سال 1395 و با ظرفیت ایجاد شده برای استقرار صنایع در شهرک‌های صنعتی این استان شمار واحدهای فعال به 10 هزار واحد با اشتغالزایی 148 هزار نفر می‌رسد.

این مسئول از ارائه سیاست‌های تشویقی در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای کارآفرینان خبر داد و افزود: برای حمایت از نخبگان نیز در صورت ارائه معرفی‌نامه از بنیاد ملی نخبگان تخفیفات در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با برپایی غرفه در نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی این استان به ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شهرک‌های صنعتی فارس در بخش اشتغال و توسعه کارآفرینی پرداخته است.

در این نمایشگاه که توسط دانشگاه علمی کاربردی فارس در محل کارخانجات مخابراتی ایران در شیراز برپا شده و تا فردا دهم خردادماه جاری ادامه دارد، 36دستگاه و نهاده اجرایی و بخش خصوصی و مراکز علمی کاربردی با برپایی غرفه به ارائه دستاوردها در حوزه اشتغال و توسعه کارآفرینی پرداخته‌اند.

در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز در غرفه خود علاوه بر ارائه جزوه، بروشور و کتاب در مورد ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال در شهرک‌های صنعتی این استان، به سئوالات مراجعه‌کنندگان در مورد شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول