اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌سازی به جای نقد عملکرد

انتخابات هیئت فوتبال، از اصل به فرع کشیده شد

خبرگزاری فارس: انتخابات هیئت فوتبال استان اصفهان در شرایطی در موعد مقرر برگزار می‌شود که منتقدان رئیس فعلی به جای اینکه عملکرد کاری وی را مورد نقد قرار دهند، رو به حاشیه‌سازی آورده و مسائلی را مطرح می‌کنند که تأثیری در روند انتخابات جدید ندارد.

انتخابات هیئت فوتبال، از اصل به فرع کشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از همان زمانی که دوره چهار ساله ریاست علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار شد، مشخص بود که پر سر و صداترین مجمع انتخاباتی سال جاری به این هیئت تعلق دارد.

در این میان منتقدان رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای ابرقویی‌نژاد تلاش زیادی را آغاز کردند تا به هر نحوی که می‌توانند وی را در نزد افکار عمومی جامعه خراب کنند، اما بدون اینکه در این مدت عملکرد رئیس هیئت فوتبال را از بُعد فنی به چالش بکشند تا حداقل افکار عمومی جامعه بتوانند قضاوت کنند که آیا ابرقویی‌نژاد مدیر خوبی بوده یا خیر؟

بحث فنی در مورد عملکرد رئیس هیئت فوتبال در شرایطی جای خود را به بحث‌های حاشیه‌ای داد که هر یک از منتقدان از زاویه نگاه خود قصد تخریب شخصیتی رئیس هیئت را داشتند و در این میان برخی نیز آشکارا منافع شخصی خود را دنبال می‌کردند، غافل از اینکه آن‌قدر دستشان برای همه رو شده که حنایشان برای کسی رنگی ندارد.

در این بین یک بار دیگر بحث تخلفات دوره گذشته مطرح شد و مدیرکل سابق تربیت‌بدنی به عنوان مقصر اصلی ماجرا، سعی در بی‌گناه جلوه دادن خود داشت، بدون اینکه این نکته را در نظر بگیرد که تمام تخلفات ظاهری و باطنی از جمله تخلفات بارز در انتخابات هیئت کشتی استان اصفهان که در زمان مدیرکلی وی رخ داد، در کارنامه وی نوشته می‌شود و راه فراری ندارد.

در آستانه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال که روز شنبه هفته آینده در محل سرای ورزشکاران برگزار می‌شود، بحث‌هایی در مورد صیانت از آرای انتخابات هیئت فوتبال مطرح شده است و گویی افرادی که این بحث را مطرح کرده‌اند، شناختی از رویه مرسوم در مجامع انتخاباتی ندارند و این بحث بی‌حاصل را پیش کشیده‌اند.

این یادداشت به هیچ عنوان قصد دفاع از عملکرد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان را ندارد، زیرا انتقادات زیادی به عملکرد وی در هیئت فوتبال استان اصفهان وارد بوده و واقعیت این است که فوتبال بومی اصفهان زیر سایه دو باشگاه حرفه‌ای قرار گرفته و به خودی خود قدرتی ندارد، اما بحث بر سر نوع انتقاداتی است که نه تنها هیچ دردی را درمان نمی‌کند، بلکه موجب می‌شود فرعیات جای اصل را بگیرد و زیر سایه حاشیه همان اتفاقاتی رخ بدهد که برای وقوع آن پیش‌بینی صورت گرفته است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول