اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات مازندران خبر داد

تدوین کتاب خاطرات معتکفان در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی مازندران از تدوین کتاب خاطرات معتکفان در مازندران خبر داد.

تدوین کتاب خاطرات معتکفان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علیرضا زرقانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود 5 هزار جلد کتاب قصه‌های اعتکاف برای معتکفان تهیه و تولید شد که 3 هزار جلد آن در سال گذشته و 2 هزار جلد امسال بین معتکفان سراسر مازندران توزیع شده است.

وی از تدوین کتاب معتکفان مازندران خبر داد و افزود: تدوین مجموعه خاطرات معتکفان با عنوان کتاب خاطرات معتکفان توسط سازمان تبلیغات مازندران در حال انجام است.

زرقانی از توزیع 2 هزار بروشور ویژه اعتکاف در مازندران  خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با توزیع بروشور، مسابقه خاطره‌نویسی و نجوا با امام زمان (عج) بین معتکفان برگزار می‌شود و از مجموع خاطرات جمع‌بندی شده بهترین خاطره انتخاب و به نفرات برتر این مسابقات پنج کمک هزینه به عتبات عالیات و ده‌ها جایزه ارزنده دیگر اهدا می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از تهیه و تولید یک هزار و 500  جلد کتاب سه قدم مانده به صبح ویژه‌نامه اعتکاف خبر داد و بیان داشت: در راستای تهیه و توزیع کتاب بین معتکفان، کتاب اعتکاف آیت الله مکارم شیرازی به روحانیونی که در محل اعتکاف حضور داشته و برپایی نماز جماعات را برعهده داشتند، اهدا شد.

زرقانی به اعزام اساتید و روحانیون مطرح کشوری در محل برگزاری اعتکاف مازندران اشاره کرد و متذکر شد: آیت‌الله سید رحیم توکل در منطقه شرق مازندران در مساجد جامع شهرهای بهشهر، گلوگاه، نکا، ساری و قائمشهر، آیت الله خوانساری در منطقه غرب استان در شهرهای رامسر، تنکابن، نوشهر، چالوس، عباس آباد، کلاردشت و نور و حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در شهرهای سوادکوه، کیاکلا و جویبار در موضوع‌های آداب، احکام و مراقبت زمان اعتکاف و بعد از آن به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/ن2/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول