اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غلبه بر ایران‌مهر رخ داد

شهرداری قهرمان نخستین دوره مینی فوتبال مینوشهر

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شهرداری با غلبه بر ایران‌مهر به عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال مینوشهر؛به جام سوم خرداد دست یافت.

شهرداری قهرمان نخستین دوره مینی فوتبال مینوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، این دوره از مسابقات که صبح امروز در زمین چمن مصنوعی مینوشهر به پایان رسید از روز دوم خرداد‌ماه آغاز شده و بعد از پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی وارد رقابت‌های حذفی شد.

بعد از اتمام مرحله مقدماتی هشت تیم به مرحله حذفی مسابقات راه یافتند که دقایقی پیش با برگزاری مسابقه نهایی، قهرمان نخستین دوره رقابت‌های مینی فوتبال مینوشهر مشخص شد.

21 تیم در این دوره از مسابقات حاضر شده که منطقه آزاد اروند به تمام هشت تیم راه یافته به مرحله دوم مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهدا کرد. ضمن اینکه جوایز تیم‌های اول تا سوم به شکل ویژه اهدا شد.

در مراسم اختتامیه مسابقات جمعی از مسئولان شهری همچون شهردار، رئیس شورای شهر، فرمانده پایگاه بسیج منطقه حضور داشته و جوایز تیم قهرمان تا سوم مسابقات را اهدا کردند.

در بازی پایانی تیم فوتبال شهرداری با غلبه بر ایران‌مهر بر سکوی قهرمانی مسابقات ایستاد. تیم ساحل نیز پیش از این مسابقه به مقام سومی رسید.

نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال مینوشهر؛ جام سوم خرداد در حالی به کار خود پایان داد که منطقه آزاد اروند را به عنوان حامی مالی برگزار کننده معرفی کرد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول