اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

مدیرعامل پیشین قطار شهری شیراز در شهرداری بماند

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: مدیرعامل پیشین سازمان قطار شهری شیراز می‌تواند در شهرداری این شهر بماند.

مدیرعامل پیشین قطار شهری شیراز در شهرداری بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید سازمان قطار شهری شیراز با اشاره به میزان پیشرفت پروژه قطار شهری این شهر اظهار داشت: پروژه قطار شهری شیراز 65 درصد پیشرفت کلی دارد.

شهردار شیراز با بیان اینکه پروژه قطار شهری شیراز 24.5 کیلومتر طول و 20 ایستگاه دارد، ابراز داشت: این پروژه در بخش تاسیسات 36 درصد و در بحث تونل نیز 96 درصد پیشرفت دارد که با هماهنگی‌های صورت گرفته شده این مسیر به دو قسمت تقسیم شد که در فاز نخست آن 11 ایستگاه وجود دارد که این تعداد ایستگاه 73 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به وضعیت فاز دوم قطار شهری شیراز بیان کرد: در قسمت دوم قطار شهری شیراز نیز پیشرفت ایستگاه‌ها 57 درصد است که با تلاش‌های صورت گرفته امید داریم تا پایان سال نخستین فاز قطار شهری شیراز آماده بهره‌برداری شود.

پاک فطرت روند اجرایی پروژه قطار شهری شیراز را قابل قبول دانست و گفت: تاکنون از بسیاری کلان‌شهرهای کشور جلوتر هستیم.

وی تصریح کرد: به طور یقین مهم‌ترین سرمایه در یک شهر سرمایه‌های انسانی آن شهر محسوب می‌شوند که در این میان مدیران قوی از جمله سرمایه‌هایی هستند که در این شهر به وجود آنان احتیاج است.

شهردار شیراز خطاب به مدیرعامل پیشین قطار شهری ابراز داشت: شما می‌توانید در شهرداری شیراز باقی بمانید و خدمت کنید.

وی با تقدیر از شخصیت اسدالله حاجی زمانی مدیر عامل جدید قطار شهری شیراز خاطرنشان کرد: پذیرش این مسئولیت در شرایط حساس فعلی نوعی ایثار است که از مردان دفاع مقدس که مردان شرایط حساس هستند همین انتظار را داریم.

در این مراسم اسدالله حاجی زمانی مدیر عامل جدید سازمان قطار شهری شیراز طی سخنان کوتاهی گفت: امیدوارم با استفاده از تجربیات همکاران خود در مجموعه قطار شهری این شهر بتوانیم خدمات خوبی را ارائه دهیم.

به گزارش فارس در این مراسم فرج الله رجبی پس از 9 سال مدیریت قطار شهری شیراز تودیع و اسدالله حاجی زمانی به عنوان مدیر عامل قطار شهری شیراز معارفه شد.

حاجی زمانی مدیرعامل جدید سازمان قطار شهری شیراز از جانبازان دوران دفاع مقدس و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی و مدیریت پروژه است.

وی از سال 75 فعالیت‌های عمرانی را در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز کرد و تا کنون مسئولیت مستقیم اجرای 15 پروژه را برعهده داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه 410 میلیارد تومانی راه آهن اقلید - یزد اشاره کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول