اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

برنامه طرح توسعه فوتبال را ادامه می‌دهم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: در دوره جدید ادامه برنامه طرح توسعه فوتبال استان اصفهان در چشم‌انداز 10 ساله را دنبال می‌کنم.

برنامه طرح توسعه فوتبال را ادامه می‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد پیش‌ از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان که در تالار افتخارات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: چشم‌انداز 10 ساله فوتبال استان اصفهان از پنج سال قبل آغاز شده و در دوره جدید نیز ادامه پیدا می‌کند.

وی که اساس برنامه پیشنهادی خود را به تفاوت‌های فوتبال اصفهان پیش از طرح آسیا ویژن و پس از طرح آسیا‌ویژن گذاشته بود، تاکید کرد: پیش از انجام ویژن، براساس چارت سنتی فعالیت می‌شد اما پس از آن چارت هیئت تغییر یافت.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان موفق‌ترین طرح ویژه در بین استان‌های کشور را انجام داده و از سوی فدراسیون به عنوان استان معین برای راه‌اندازی این طرح در سایر استان‌ها انتخاب شده است، بیان داشت: توسعه آموزش مربیگری در سطح استان اصفهان در دستور کار ما قرار داشته و واحد آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان بالاترین عملکرد را در بین استان‌های کشور برعهده داشته است.

پس از ابرقویی‌نژاد، نوبت به اکبر دادفرنیا رسید تا برنامه پیشنهادی خود را ارائه کند اما وی با انتقاد از تبلیغاتی که ابرقویی‌نژاد برای خود انجام داده است، به سوابق ورزشی خود در طی سال‌های گذشته پرداخت.

وی با بیان اینکه سابقه حضور 50 ساله در فوتبال را دارد، نبود امکانات را بزرگ‌ترین مشکل فوتبال اصفهان بیان کرد و افزود: بضاعت فوتبال اصفهان بیش از آن است که بیش از ده‌ها هزار تماشاگر برای بازی استقلال و سپاهان نتوانند به ورزشگاه بروند.

دادفرنیا هم‌چنین تاکید کرد: رای دادن یا ندادن اعضای مجمع به وی برایش چندان اهمیتی ندارد.

به گزارش فارس، قاسم رحیمی دیگر کاندیدای هیئت فوتبال نیز برنامه‌های خود را در قالب اسلاید به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه برنامه پنج ساله‌ای را برای فوتبال ترسیم کرده است، از سند راهبردی ادار‌ه کل ورزش و جوانان استان اصفهان به عنوان یک طرح راهبردی منظم یاد کرد.

این کاندیدای ریاست هیئت فوتبال ادامه داد: مأموریت کلان برای فوتبال استان اصفهان گسترش فوتبال در ابعاد پرورشی، قهرمانی و همگانی است.

وی به نقاط قوت فوتبال اصفهان اشاره کرده و بیان داشت: وجود باشگاه‌های حرفه‌ای، تماشاگران مشتاق و مدیران علاقه‌مند نقاط قوت مدنظر ما است اما عدم استفاده از نیروهای متخصص، نبود توجه کافی به مسابقات پایه و تعامل نامناسب با باشگاه‌ها از جمله ضعف‌هایی است که می‌توان به آنها اشاره کرد.

در پایان نیز نوبت به رسول یزدی‌زاده رسید تا به عنوان یکی از دو مدعی اصلی این مجمع به ارائه برنامه خود بپردازد.

وی با بیان اینکه با درخواست جامعه ورزش و مدیران باشگاه‌ها کاندید شده است، افزود: با مطالعات تعدادی از اساتید دانشگاهی اصفهان ضعف و قوت‌های فوتبال اصفهان شناسایی و برنامه من بر این اساس طراحی شده است.

یزدی‌زاده جذابیت فوتبال، وجود نیروهای متخصص و باشگاه‌های توانمند را از نقاط قوت فوتبال اصفهان برشمرد و تصریح کرد: عدم شناخت صحیح نسبت به برنامه راهبردی، نبود تعامل مناسب بین باشگاه‌ها و مدیران و عدم تاثیرگذاری مثبت از نقاط منفی هیئت فوتبال استان اصفهان است.

پس از ارائه برنامه کاندیداها، رای‌گیری آغاز شد و با وجودی که پیش‌تر اعلام شده بود 48 نفر در مجمع اصفهان حق رای دارند، 44 نفر در مجمع حضور داشتند که با آرای خود ابرقویی‌نژاد را به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال استان اصفهان انتخاب کردند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول