اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید سعید مبعث

دیناران اردل میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر بسیجی می‎شود

خبرگزاری فارس: همزمان با عید سعید مبعث و در آستانه اعیاد شعبانیه، جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی عشایر بسیجی استان در 27 و 28 خرداد ماه جاری در منطقه عشایری دیناران برگزار خواهد شد.

دیناران اردل میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر بسیجی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با خانواده‌های معظم شهدا در بازفت اظهار داشت: جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی عشایر بسیجی این استان به ‌منظور ارج‌گذاری به نقش جامعه عشایر در نظام جمهوری اسلامی ایران و تحکیم وحدت، همگرایی و ارتقای روحیه وفاداری جامعه عشایر با نظام و ولایت در منطقه عشایری دیناران اردل برگزار می‌شود.

منوچهر قلی‌زاده با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، گفت: شناساندن فرهنگ غنی و اصیل و معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه عشایری، شناسایی نیروهای مستعد و هنرمند عشایر و ایجاد رقابت سالم و سازنده بین عشایر بسیجی استان از دیگر اهداف این جشنواره است. 

وی ادامه داد: با برگزاری این جشنواره جوانان و نوجوانان عشایر برای فراگیری و مشارکت در امور فرهنگی، هنری و ورزشی ترغیب و تشویق می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره، اضافه کرد: این جشنواره در رشته‌های قرآن، کتابخوانی، صنایع دستی، گلبانگ محمدی، سرود و ورزش‌های بومی و محلی برگزار خواهد شد.

قلی‌زاده به بیانات حضرت امام خمینی (ره) در تجلیل از عشایر کشور اشاره کرد و گفت: عشایر ذخایر انقلاب هستند و این جمله امام که در دیدار با سران عشایر صورت گرفته است نقطه عطفی شد تا از همان ابتدای شکل‌گیری نهضت اسلامی ایران شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ارزشمندی عشایر در بطن انقلاب اسلامی گفت: هیچکس شک ندارد که عشایر در راه اسلام و وطن اسلامی فداکاری‌های وافری انجام داده‌اند و هر کس منکر این واقعیات شود منکر واضحات شده است.

همزمان با عید سعید مبعث و در آستانه اعیاد شعبانیه، جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی عشایر بسیجی استان در 27 و 28 خرداد ماه جاری در منطقه عشایری دیناران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول