اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع):

ایجاد هتل و زائرسرا از جدی‌ترین نیازها برای خدمت‌رسانی به زائران است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با اشاره به اهمیت ایجاد هتل و زائرسرا در شهرری گفت: ایجاد هتل و زائرسرا از جدی‌ترین نیازها برای خدمت‌رسانی به زائران است.

ایجاد هتل و زائرسرا از جدی‌ترین نیازها برای خدمت‌رسانی به زائران است

عباس سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: ایجاد هتل و زائرسرا از جدی ترین نیازهای بافت اطراف حرم مطهر، برای خدمت رسانی به زائران آستان ملک پاسبان حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام است.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با اشاره به قدمت منطقه ری و اهمیت و نقش تاریخی بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام در تاریخ تشیع و ادوار مختلف تاریخ ایران اسلامی، افزود: متاسفانه با گذشت سال‌های متمادی تاکنون هیچ اقدامی از سوی نهادهای مسئول برای پاسخگویی به این نیاز زائران حرم مطهر که از نقاط مختلف کشور به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام سفر می‌کنند، صورت نگرفته است.

وی همچنین به حضور تعداد قابل توجه زائران خارجی در حرم مطهر اشاره کرد و گفت: توجه به ایجاد اماکن رفاهی برای اقامت زائران باید در شمار اولویت‌های حوزه زیارتی و گردشگری منطقه قرار گیرد.

سلیمی در ادامه افزود: البته براساس اظهارات مسئولان شهرستان ری اقداماتی در زمینه تهیه زمین و جلب سرمایه‌گذار برای ساخت زائرسرا در شهرستان ری صورت پذیرفته که امیدوارم این اقدامات به نتایج عینی و ملموس منتهی شود.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) خاطرنشان کرد: آستان مقدس از کلیه اشخاصی که بتوانند در این اقدام ارزشمند ورود کرده و در زمینه احداث هتل یا زائرسرا اقدام کنند، استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول