اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت امام موسی‌کاظم (ع)انجام می‌شود

تشییع پیکر شهدای گمنام در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلامشهر اعلام کرد: صبح فردا با حضور مردم مومن و ولایی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام در اسلامشهر تشییع و تدفین خواهد شد.

تشییع پیکر شهدای گمنام در اسلامشهر

غلامحسین آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: مراسم تشییع صبح روز شنبه بیست و هفتم خرداد، همزمان با سالروز شهادت امام  موسی‌کاظم (ع) در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون گروه‌های مختلف بسیجی، دانشجویی، طلاب و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در تماس با نهادهای ذیربط در اسلامشهر آمادگی خود را برای حضور گسترده در این مراسم اعلام کرده‌اند.

پیکر شهدای گمنام در دانشگاه فنی شریعتی به خاک سپرده می‌شود

فرماندار شهرستان اسلامشهر درباره جزییات این مراسم گفت: مراسم تشییع پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام ساعت 8 صبح روز شنبه از مسجد امام زمان (عج) این شهرستان آغاز و در نهایت پیکرهای مطهر شهدای گمنام در دانشگاه فنی شریعتی به خاک سپرده خواهد شد.

آرام ادامه داد: به طور قطع مردم مومن و ولایی اسلامشهر برنامه تشییع پیکرهای مطهر شهدا را تبدیل به مراسمی برای تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان (ع) خواهند کرد.

وی تاکید کرد: ما امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا و هدایت‌های ولایت است و باید با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا، گوشه‌ای کوچک از دینی که به این عزیزان داریم را ادا کنیم.

انتهای پیام/زا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول