اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب اعضای هیئت مدیره

خسرو رفیعی دبیر انجمن روابط‌عمومی ایران شد

خبرگزاری فارس: با تصویب اعضای هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران، خسرو رفیعی به عنوان دبیر جدید این انجمن تعیین شد.

خسرو رفیعی دبیر انجمن روابط‌عمومی ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دبیرخانه دائمی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، اعضای هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران با قدردانی از امیرعباس تقی‌پور، خسرو رفیعی را به عنوان دبیر جدید انجمن انتخاب کردند.

در این نشست، تقی‌پور نیز از حسن اعتماد اعضای هیئت مدیره و اعضای انجمن قدردانی و اظهار امیدواری کرد، بیش از گذشته برای تحقق اهداف انجمن فعالیت کند. تقی‌پور از 16 دی‌ماه 1389 دبیر انجمن روابط عمومی ایران بود.

براساس مصوبه دیگر هیئت مدیره انجمن مقرر شد در جلسه آتی هیئت مدیره در ارتباط با رئیس، خزانه‌دار و مدیرمسئول جدید ماهنامه انجمن نیز تصمیم‌گیری شود.

نظم‌دهی بیشتر به امور اداری انجمن و لزوم پرهیز از تصمیم‌گیری‌های انفرادی هر یک از اعضای هیئت مدیره از تصمیمات دیگر این جلسه بود.

براساس یکی دیگر از تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد کلیه دوره‌های آموزشی انجمن در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها پس از تأیید هیئت مدیره قابلیت اجرایی داشته باشد.

تأکید بر اجرای دستورالعمل اساسنامه، مبنی بر اینکه غیبت بیش از سه جلسه اعضای هیئت مدیره موجب مستعفی شناخته شدن آن عضو می‌شود از دیگر مصوبات جلسه بود.

همچنین اعضای هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران از موفقیت‌های مهندس ناصر رزاق‌منش در جشنواره اخیر وزارت راه و شهرسازی تقدیر کرده و به ایشان تبریک گفتند.

درخواست مؤسسه کارگزاران روابط عمومی مبنی بر حمایت انجمن از برگزاری کنفرانس بین‌المللی کارگزاران مسلمان روابط عمومی نیز مطرح و حاضران در جلسه به اتفاق آرا، با آن موافقت کردند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول