اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس کرمان:

هواداران ضلع سوم مثلث فوتبال هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس کرمان گفت: هواداران ضلع سوم مثلث فوتبال در کنار مدیریت، کادر فنی و بازیکنان هستند.

هواداران ضلع سوم مثلث فوتبال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا داوری در دیدار با جمعی از لیدرهای تیم فوتبال صنعت مس اظهار داشت: فوتبال دارای سه ضلع است، هوادار، مدیریت و کادر فنی هر کدام در حوزه مسئولیت‌ها و اختیارات خود نقش پررنگی در فوتبال دارند.

وی خطاب به هواداران و لیدرهای مس کرمان بیان داشت: مسئولیت جذب بازیکن با کادر فنی است، اگر بنا باشد ما و یا شما بخواهیم در برابر جذب هر بازیکنی موضع‌گیری کنیم و کادر فنی را مورد حمله قرار دهیم هیچ چیز سر جایش قرار نمی‌گیرد و نمی‌توان بر اساس اظهار نظر شخصی و علایق هر فرد بازیکن مد نظر کادر فنی را تخریب کرد.

داوری با اشاره به انتخاب قاسم‌پور به عنوان سرمربی مس بیان داشت: قاسم‌پور مربی خوبی است، او در دوران بازیگری فردی موفق بوده و از حیث فنی نیز عملکرد ضعیفی نداشته است، اما احساس می‌کنم قاسم‌پور باید با تقویت ارتباطش با اصحاب رسانه استان کرمان و هواداران مس شرایط بهتری را برای خودش فراهم کند تا با آرامش خاطر بیشتر و اتحاد و همدلی به آماده‌سازی تیمش بپردازد.

وی عنوان کرد: از اول تیرماه تمام لیدرهای عضو کانون هواداران باشگاه صنعت مس زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

داوری با اشاره به اینکه قاسم‌پور با اختیارات تام مسئولیت تیمش را بر عهده گرفته است، گفت: نمی‌خواهیم از قاسم‌پور مرفاوی دومی بسازیم، باشگاه با تمام توان امکانات و ابزار لازم را در اختیار وی قرار می‌دهد تا این مربی در کرمان موفق باشد.

وی در مورد جذب مربی دروازه‌بان‌های مس از کشور ارمنستان گفت: "هاروت آبراهیمیان" یکی از مربیان دروازه‌بانی است که در استقلال اهواز با "مرحوم ناصر حجازی" اسطوره دروازه‌بانی آسیا همکاری داشته است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان اذعان داشت: این مسئله به این معنی است که فرد بزرگی چون مرحوم حجازی سطح فنی وی را قبول داشته است، ضمن آن که از نظر فنی سرمربی تیم نیز وی را قبول دارد اما برخی تنها به واسطه علایق شخصی نسبت به این مسئله انتقاد دارند.

داوری خاطرنشان کرد: ما حتی از تعدادی از کارشناسان و اهالی فن لیست بازیکنانی را گرفتیم تا اگر بازیکن شاخصی از قلم افتاده باشد آن را به سرمربی تیم معرفی کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس ابراز داشت: طبق قانون AFC امسال سازمان فوتبال باشگاه صنعت مس را تأسیس می‌کنیم تا با مشخص کردن چارت سازمانی برنامه‌ریزی لازم را برای ارتقای آن انجام دهیم.

وی با اعلام خبر تشکیل سازمان هواداران و حامیان فوتبال صنعت مس افزود: این سازمان موظف است اقدامات لازم در زمینه سازماندهی و مسائل حوزه هواداران مس کرمان را انجام دهد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول