اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون مربیان جزیره کیش عنوان کرد

خیز کیش برای احراز شاخص‌های مربی برتر فوتبال

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مربیان فوتبال جزیره کیش دانش‌افزایی مربیان فوتبال این دیار به علم روز فوتبال دنیا را تعیین‌ کننده عنوان کرد و گفت: فوتبال کیش در راستای احراز شاخص‌های مربی برتر فوتبال کشور گام برداشت.

خیز کیش برای احراز شاخص‌های مربی برتر فوتبال

علیرضا ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کانون مربیان ایران برای گزینش برترین مربی سال فوتبال کشور مولفه‌های مشخصی اعلام کرد که این کانون در استان‌های مختلف کشور با مدنظر قرار دادن این مولفه افراد برتر را به انتخاب و به مرکز معرفی کردند.

وی ادامه داد: در جزیره کیش هم ما با بررسی عملکرد مربیان این جزیره در فصل گذشته فوتبال کشور پنج نفر را در فهرست اولیه قرار دادیم و پس از نقد و بررسی عملکرد این افراد توسط کارشناسان فوتبال در نهایت مربی برتر سال 1390 را انتخاب کردیم.

رئیس کانون مربیان جزیره کیش با اشاره به پنج مربی انتخاب شده اولیه تصریح کرد: پس از بحث و تبادل نظرهای متعدد با فعالان فوتبال کیش از بین حسن‌علی شاهمرادیان، احمد ماهیگیران، مجتبی توکلی، محمد عابدلاتی و محمود طباطبایی در نهایت حسن‌علی شاهمرادیان که در فصل گذشته لیگ باشگاه‌های کیش با تیم امید کیش به مقام قهرمانی رسیده بود به عنوان فرد برتر برگزیده شد.

ابراهیمی اضافه کرد: در مراسم انتخاب بهترین مربی سال فوتبال کشور سایر مربیان برتر استان‌های کشور حضور داشتند و در پایان رسول ظفریان سرمربی تیم‌های پایه تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به عنوان بهترین مربی انتخاب شد و پس از وی محمود جادریان سرمربی تیم‌های پایه فوتبال خوزستان و علی کلیوند سرمربی تیم فوتبال امید داماش تهران دوم و سوم شدند.

این فعال ورزشی در کیش تاکید کرد: کانون مربیان با نگاهی دقیق به عملکرد مربیانی که به صورت گمنام در حال فعالیت هستند و کم‌تر کسی از آنها خبر دارد کار خود را آغاز و نفرات منتخب خود را انتخاب کرد و با توجه به اینکه چنین مربیانی زحمت می‌کشند اما کم‌تر از آنها یاد می‌شود تصمیم گرفته شد که بهترین مربی از بین آنها انتخاب شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فریدون معینی، محمد احسانی، حسن حبیبی، گودرز حبیبی، امیر حاج‌رضایی و اعضای هیئت مدیره کانون مربیان به عنوان هیئت ژوری دست به انتخاب مربیان برتر زدند که در نهایت تعداد افراد منتخب به 10 نفر رسید و پس از بررسی‌های لازم، رسول ظفریان سرمربی تیم‌های پایه سپاهان با کسب 6 عنوان قهرمانی در سطح کشور، به عنوان نفر اول مربیان پایه کشور انتخاب شد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول