اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

راه‌اندازی قطار مشهد ـ گلبهار موجب جذب جمعیت مشهد به گلبهار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به پروژه قطار سریع‌السیر برقی مشهد - گلبهار گفت: احداث این قطار شهری در جذب جمعیت سرریز مشهد مقدس به شهر جدید گلبهار تاثیر بسزایی دارد.

راه‌اندازی قطار مشهد ـ گلبهار موجب جذب جمعیت مشهد به گلبهار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمود صلاحی صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث قطار سریع‌السیر برقی مشهد ـ گلبهار اظهار داشت: اقداماتی که در دو سال گذشته صورت گرفته و هم‌چنین توجه و اهتمام ویژه وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید گلبهار، منجر شده که این شهر در فصل رونق و شکوفایی خود قرار داشته و شاهدیم که بسیاری از مشکلات آن حل شده است.

وی افزود: فاصله کوتاه گلبهار تا مشهد، آب و هوای مناسب و امکانات تدارک دیده شده در این شهر زمینه را برای افزایش چشم‌گیر جمعیت این شهر در سال‌های آتی فراهم کرده و باعث شده که استعداد تبدیل شدن به شهرستان را در سال‌های آینده داشته باشد.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد:‌ پروژه احداث قطار سریع‌السیر مشهد ـ گلبهار بسیاری از مشکلات در زمینه تردد و رفت‌ و آمد ساکنان فعلی و بعدی را حل می‌کند و باعث جذب جمعیت مشهد مقدس به شهر جدید گلبهار می‌شود.

صلاحی تصریح کرد: 40 هزار واحد مسکن مهر در گلبهار در حال احداث است که ظرف 1.5 سال آینده آماده و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از پیشرفت برخی از تعاونی‌ها راضی نیستیم، گفت: طی چند روز آینده تصمیماتی را برای این تعاونی‌های مسکن مهر خواهیم گرفت تا بتوانیم شاهد پیشرفت بیش از پیش واحدهای مسکن مهر در شهر جدید گلبهار باشیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول