اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر جنگ سابق اسرائیل: ای کاش مبارک همچنان در قدرت بود

خبرگزاری فارس: "بنیامین بن الیعازر" با اعلام این موضوع که هم اکنون خاورمیانه اسلامی جدیدی تشکیل شده که همگی از اسرائیل متنفر هستند، گفت که ای کاش "حسنی مبارک" همچنان در قدرت بود.

وزیر جنگ سابق اسرائیل: ای کاش مبارک همچنان در قدرت بود

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"،‌"بنیامین بن الیعازر" وزیر دفاع سابق اسرائیل گفت که تل‌آویو باید با "محمد مرسی" و حزب "اخوان‌المسلمین مصر گفت‌وگو کند.

الیعازر که با روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" صحبت می‌کرد یکی از دوستان نزدیک "حسنی مبارک" دیکتاتور سرنگون شده مصر بود.

وی گفت که آرزو داشت که مبارک هنوز در قدرت بود اما تاکید کرد که اسرائیل باید با این واقعیت که اخوان‌المسلمین قدرت را در مصر در دست گرفتند، روبرو شود.

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی ادامه داد: هیچ گزینه‌ای نداریم مگر آنکه راهی برای آغاز مذاکرات با اخوان‌المسلمین پیدا کنیم.

وی افزود: ما باید به مرسی کمک کنیم که درک کند به نفع مصر است تا صلح با ما را نگه دارد و اسرائیلی‌ها نیز درک می‌کنند که به نفع ماست تا صلح با آنها را حفظ کنیم.

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی ادامه داد: انقلاب مصر درباره اسرائیل نبود. اما هم اکنون اسرائیل با وضعیت متفاوتی روبرو است: خاورمیانه اسلامی جدیدی که در اطراف ماست و از اسرائیل متنفر است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول