اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

ایجاد نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار صومعه‌سرا از ایجاد دفتر نمایندگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای احیای فضای گردشگری در این شهرستان خبر داد.

ایجاد نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، داود صادقی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی سفرهای تابستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به ضرورت احیای وضعیت گردشگری در صومعه‌سرا، اظهار کرد: صومعه‌سرا با وجود ظرفیت‌ها و اماکن بکر گردشگری تاریخی و طبیعی در بین گردشگران ناشناخته است.

وی از آمادگی تمام دستگاه‌های متولی امر گردشگری و حوزه‌های ترافیکی، امداد و نجات، اورژانس، مراکز درمانی و خدماتی و اسکان در صومعه‌سرا برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران تابستانی خبر داد و افزود: بروشورهای راهنمای مسافران نیز برای هدایت و راهنمایی مهمانان از اماکن اسکان، تفریحی و زیارتی در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

معاون فرماندار صومعه‌سرا با قدردانی از تلاش بانک‌های این شهرستان در راستای خدمات‌دهی در ایام نوروز امسال تصریح کرد: امیدواریم این روند خدمات‌دهی بانکی  در ایام تعطیلات تابستانه نیز به درستی اجرا شود.

وی کنترل بازار، نظارت بر عملکرد نانوایان و میزان مرغوبیت نان‌ها و بازرسی از اصناف با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، کنترل مکرر بر وضعیت بهداشتی مراکز درمانی، رستوران‌ها و هتل‌ها با حضور ماموران مرکز بهداشت، نصب پرده‌ها یا تابلوهای راهنمای مسافران به طرف اماکن اسکان آموزش و پرورش و ترمیم روشنایی معابر و خیابان را از دیگر اقدام‌ها برای آمادگی بیشتر دستگاه‌ها در ایام سفرهای تابستان برشمرد.

صادقی با بیان اینکه صومعه‌سرا دارای اماکن گردشگری تاریخی و طبیعی زیادی است، یادآور شد: منطقه ساحلی تالابی باقلاکش، منطقه نمونه گردشگری جلگه‌ای کوهپایه‌ای تنیان، کوهپایه‌ای جنگلی سیاه کوه، منطقه نمونه گردشگری نوخاله و گردشگری تاریخی شهر مدفون و مناره گسکرات از جمله این مناطق بکر و گردشگرپذیر صومعه‌سرا هستند.

وی، پل تاریخی گوراب‌تولم، مرغانه پردپل گازوربار، کتال شاه، ساختمان نشست سران جنگل و حمام قدیمی کسما را از دیگر مناطق گردشگری و دیدنی در صومعه‌سرا برشمرد و اذعان کرد: با بهره‌گیری از شیوه‌های درست تبلیغاتی و معرفی هر یک از این مناطق زیبا، می‌توان گام‌های موثری برای رونق صنعت گردشگری در صومعه‌سرا برداشت.

معاون فرماندار صومعه‌سرا، از احداث نمایندگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای احیای فضای گردشگری در این شهرستان خبر داد و افزود: این نمایندگی در آینده نزدیک در ساختمان فرمانداری صومعه‌سرا استقرار می‌یابد.

به گفته وی، حضور این نمایندگی در صومعه‌سرا موجب افزایش رونق صنایع دستی و گردشگری و جذب گردشگر می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول