اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد

برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی در بخش اسماعیلیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: بزرگ‌ترین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی در بخش اسماعیلیه جنوب کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی در بخش اسماعیلیه

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی بخش اسماعیلیه در جیرفت اظهار داشت: بزرگ‌ترین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی در بخش اسماعیلیه جنوب کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری جشنواره به نام یکی از شهدای این منطقه افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احترام به مقام شامخ شهیدان و همچنین معرفی استعدادهای فرهنگی هنری روستا این جشنواره به نام «شهید ارژنگ» از مظلوم‌ترین شهدای این منطقه برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: این جشنواره با حضور شرکت کنندگانی در رشته‌های شعر، قرآن، خاطره‌نویسی و همچنین با برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال در این جشنواره خاطرنشان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره ستادی متشکل از معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی جیرفت، رئیس هیئت فوتبال جیرفت، بخشدار اسماعیلیه و همچنین ورزشکاران و هنرمندان شاخص منطقه تشکیل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: تلاش ما بر این است تا فضایی مناسب برای برگزاری جشنواره‌ای بزرگ و در شأن شهدای گرانقدر فراهم شود.

حسینی ابراز داشت: زمان و مکان جشنواره به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول