اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید قم:

قطار پیشرفت قم یک لحظه هم متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار جدید قم با اشاره به اینکه ما باید به دنبال وفاق باشیم چرا که با وجود وفاق توفیق ایجاد می‌شود گفت: یک لحظه هم قطار قم نباید در مسیر پیشرفت متوقف شود.

قطار پیشرفت قم یک لحظه هم متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم با اشاره به اینکه امروز بیشتر روز تودیع است اظهار داشت: قریب سه سال آقای موسی‌پور در حال معارفه و کار بودند و روز معارفه ما از امروز شروع می‌شود.

وی با تقدیر از حضور روحانیت معظم حاضر در جلسه، وزیر کشور و معاونان ایشان اظهار کرد: هدف ما خدمتگزاری است و باید همه با قوت در این عرصه کار کنیم.

استاندار جدید قم با اشاره به اینکه شهر کریمه اهل‌بیت منتهای همه خوبی‌ها و ارزش‌ها است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «خدمت به شهر قم خدمت به یک شهر نیست، بلکه خدمت به کشور، آبروی کشور و آبروی جمهوری اسلامی است»، یعنی اینکه ما با ظرف و مظروفی روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت، مراجع تقلید، علمای بزرگ و تاریخ درخشان این خطه مظروف این مجموعه بزرگ است تاکید کرد: در حق قم جفا شده و برای جبران عقب‌ماندگی‌ها باید با سرعت کار و خدمت کنیم.

پیریایی با اشاره به اینکه امروز ما باید از دیروز بهتر باشد گفت: پیشرفت در این است که فرداها از امروز بهتر باشد و در این راستا باید نسبت به آمایش سرزمینی اهتمام داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه وضع موجود را باید با واقعیت‌ها سنجید بیان کرد: این دولت، دولت مقام معظم رهبری و دولت کریمه اسلامی است و همه منتظر بودند که دولتی شکل بگیرد که مورد رضایت مقام معظم رهبری باشد.

استاندار جدید قم با تاکید بر اینکه در قم باید بیشتر از دیگر نقاط کشور تلاش شود افزود: استاندار یک خدمتگزار است و برای پیشرفت همه باید با قوت کار کنند، در دستگاه‌های اداری و اجرایی قم 30 هزار کارمند مشغول خدمت هستند که باید با جدیت تلاش کنند تا فردایمان از امروز بهتر شود.

وی با اشاره به اینکه ما باید به دنبال وفاق باشیم چرا که با وجود وفاق توفیق ایجاد می‌شود تاکید کرد: یک لحظه هم قطار قم نباید در مسیر پیشرفت متوقف شود.

پیریایی با اشاره به اینکه باید تا پایان دولت پروژه‌های مهر ماندگار به سرانجام برسد تصریح کرد: نرخ بیکاری در قم 9.7 است و می‌توانیم این رقم را به حد مطلوب برسانیم.

وی اظهار کرد: در سال 88 که در استان همدان عهده‌دار مسئولیت شدم نرخ بیکاری بیش از 18 درصد بود ولی اکنون نرخ بیکاری در این استان به 12 درصد رسیده است و در بحث اشتغال این استان در سال 90 مقام سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول