اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

بوکان 80 اثر تاریخی ثبت شده دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: شهرستان بوکان 80 اثر تاریخی که در سطح ملی به ثبت رسیده‌اند، دارد.

بوکان 80 اثر تاریخی ثبت شده دارد

به گزارش فارس از بوکان به منظور فراهم‌کردن زمینه‌های حضور و پذیرایی از میهمانان تابستانی به شهرستان بوکان، پیش از ظهر امروز جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی در شهرستان بوکان تشکیل شد.

در این جلسه حسن عباسی  ضمن تقدیر از زحمات دستگاه‌ها و هماهنگی ارگان‌ها در ستاد تسهیلات نوروزی امسال اظهار داشت: با توجه به گسترش صنعت گردشگری در کشور، تمام دستگاه‌ها باید به صورت قانونمند و منظم در طول ایام تعطیلات تابستانی فعال باشند و با تمام توان خدمات‌رسانی خود را به مسافرین انجام دهند.

وی با اشاره به آمادگی این شهرستان در پذیرش مهمانان تابستانی، افزود: تمام ادارات شهرستان بوکان با تمام توان آماده پذیرایی از مهمانان در ایام تابستان هستند.

عباسی تصریح کرد: شهرستان بوکان به عنوان یکی از شهرهای تاریخی کشور و با داشتن 80 اثر تاریخی ثبت شده و پتانسیل‌های بالای گردشگری، میزبان بسیار شایسته‌ای برای تمام مهمانان تابستانی خواهد بود.

فرماندار بوکان اظهار داشت : مسجد حمامیان یا مسجد سور، مسجد جامع، مقبره سردار بوکان، تپه باستانی قلایچی، ارتفاعات و تفرجگاه گردشگری ساحلی، قلعه اوغلام، قلعه سماقان، قلعه چاورچین، دخمه علی‌کند، غار آبی تاریخی کونه کوتر از جمله آثار مهم تاریخی این شهرستان هستند.

عباسی تصریح کرد: نوروز امسال بیش از 35 هزار نفر به شهرستان بوکان وارد شده و از اماکن و آثار تاریخی این شهرستان دیدن کردند که این میزان نسبت به سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند به دلیل طولانی‌بودن تعطیلات تابستانه و پراکندگی مناسب آن، بسیاری از مشکلات و فشردگی‌های ایام نوروز را شاهد نخواهیم بود؛ لیکن حضور و پشتیبانی تمام سازمان‌های عضو ستاد از برنامه‌ها و اقداماتی که در طرح تابستانی ستاد گنجانده شده است، می‌تواند جریان خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران را تثبیت و نهادینه کرده و موجب ارتقای رضایتمندی آنها شود.

در ادامه این جلسه اعضای این ستاد اقدامات انجام گرفته برای رفاه حال مسافران و مهمانان تابستانی این شهرستان را تشریح کردند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول