اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان خبر داد

رتبه برتر اصفهان در جشنواره فرهنگی - هنری دانش‌آموزان استثنایی

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان استثنایی استان اصفهان در جشنواره فرهنگی- هنری و ادبی دانش‌آموزان استثنایی جزو سه استان برتر کشور شدند.

رتبه برتر اصفهان در جشنواره فرهنگی - هنری دانش‌آموزان استثنایی

سعید ادیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با مسابقات قرآن و احکام دانش‌آموزان استثنایی کشور اظهار کرد: مسابقات قرآن و احکام دانش‌آموزان دختر استثنایی کشور از سوم تا ششم تیرماه در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

وی در ادامه افزود: از استان اصفهان شش دانش‌آموز به این مسابقات اعزام شدند و پنج نفر از آنها موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: در گروه نابینایان، شیوا زمانی در رشته قرائت رتبه دوم را کسب کرد و زهرا مرادی در رشته حفظ مقام نخست را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: در گروه ناشنوایان، اعظم ملک‌محمدی در رشته احکام نفر اول و در رشته حفظ دوم شد، در گروه کم‌توان ذهنی، مینا محمدی در رشته قرائت رتبه نخست را کسب و در گروه جسمی - حرکتی، الهه رضایی در رشته احکام مقام نخست را به خود اختصاص داد.

ادیب در مورد مسابقات هنرهای دستی و تجسمی، شعر و داستان کوتاه و نشریه دیواری دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور تصریح کرد: در خردادماه سال جاری 30 اثر از استان اصفهان برای این مسابقات ارسال شد و 18 اثر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به جشنواره فرهنگی - هنری و ادبی دانش‌آموزان استثنایی، تاکید کرد: این 18 اثر در جشنواره فرهنگی - هنری و ادبی دانش‌آموزان استثنایی که از 24 تا 27 تیرماه در شهر تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان اضافه کرد: هم‌زمان با این جشنواره، نمایشگاهی از آثار هنری دستی و تجسمی این دانش‌آموزان برپا می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: استان اصفهان جزو سه استان برتر (تهران، کرمان و اصفهان) از نظر تعداد آثار، کیفیت و مقام‌های کسب شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول