اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم پومسه بانوان اصفهان:

قهرمانی با ناداوری از دست رفت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم پومسه بانوان اصفهان گفت: تیم پومسه بانوان اصفهان می‌توانست در مسابقات کشوری به قهرمانی دست پیدا کند اما قضاوت ضعیف داوران البرز و تهران این اجازه را نداد و با ناداوری نایب قهرمان شدیم.

قهرمانی با ناداوری از دست رفت

مهناز مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی کشور پومسه بانوان که به میزبانی اصفهان برگزار شد، در بحث داوری ضعف زیادی وجود داشت.

وی ادامه داد: در مسابقه من داور به اشتباه به حریف امتیاز داد و ناظران نیز اشتباه وی را پذیرفتند اما با وجود اعتراض ما به این نتیجه و تلاش برای تغییر آن، متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم پومسه بانوان اصفهان  با اشاره به اینکه قضاوت اشتباه داور در این مسابقه در نتیجه نهایی تأثیر گذار بود، تاکید کرد: نمی‌دانیم چرا وقتی هم که از مسابقات فیلم‌برداری می‌کنند و امکان بازبینی وجود ندارد، نتیجه را تغییر نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه داوران پومسه از فرم این رشته اطلاع کامل ندارند، تصریح کرد: مشکل داوران ما این است که آگاهی خود را بالا نمی‌برند و مسئولان فدراسیون در اعتراض تیم اصفهان به داوری، تنها داور را توبیخ کرده و اعلام کردند امکان تغییر نتیجه وجود ندارد.

مردانی افزود: داوران البرزی و تهرانی برای اینکه تیم اصفهان قهرمان نشود، بسیار بد قضاوت کردند و قهرمانی را از تیم ما گرفتند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول