اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از یک ماه

شهردار سرعین استعفا کرد

خبرگزاری فارس: در کمتر از یک ماه از فعالیت شهردار جدید سرعین، توحید دنیایی از سمت خود استعفا داد.

شهردار سرعین استعفا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این خبر در حالی صبح امروز از طریق روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای شهردار سرعین تایید شد که روز 13 خرداد ماه امسال شهردار جدید سرعین معارفه شده و به عنوان جانشین مهدی هدایت شهردار سابق این شهر توریستی و گردشگری انتخاب شده بود.

شهردار سرعین در بحبوحه ورود مسافران و گردشگران به شهر توریستی و گردشگری سرعین مجاب به استعفا شده است چراکه گفته می‌شود از طرف برخی از اعضای شورای شهر سرعین برای انجام کارهای غیر‌قانونی زیر فشار بوده است.

هر چند شهردار سرعین در این زمینه سکوت اختیار کرده و حاضر به بیان حقایق نیست اما استاندار اردبیل در مصاحبه اخیر خود با خبرنگاران به صورت سر‌پوشیده از پشت پرده استعفای شهردار سرعین سخن به میان آورد که دلیل آن فشار و تهدید از سوی برخی از اعضای شورای شهر سرعین بوده که از شهردار تقاضاهای غیر‌قانونی و خارج از حیطه وظیفه شهرداری را داشتند.

به نظر می‌رسد با استعفای دنیایی شهردار سرعین که با برنامه‌های مختلف و تدارک اندیشه‌های نو در ایجاد تحول در حوزه جذب گردشگر و سرو سامان دادن به مشکلات شهری سرعین مانند جمع‌آوری دوره‌گردها و رفع مزاحمت‌های احتمالی در نقاط مختلف شهر پا به عرصه خدمت گذاشته بود در کمتر از یک ماه مجبور به استعفا شده و نامه استعفای خود را نیز تقدیم شورای شهر سرعین کرده است.

 هر چند به نظر می‌رسد اعضای شورای شهر سرعین با این استعفا مخالفت کنند اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخی از اعضای شورای شهر اردبیل با حبیبی معاون شهردار سرعین برای پذیرفتن مسئولیت جدید اقدام به رایزنی‌های اولیه کرده‌اند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول