اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال امید‌های کشور

ارم‌کیش قم با عبور از سد گیتی پسند به صعود امیدوار شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال ارم‌کیش قم در تلاش برای کسب نخستین پیروزی در دور برگشت مسابقات فوتسال امید باشگاه‌های کشور تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان را شکست داد.

ارم‌کیش قم با عبور از سد گیتی پسند به صعود امیدوار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم بعد از اینکه در آغاز دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات پنجمین دوره لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور، در دو دیدار متوالی برابر رقبای خود تن به شکست داد، سرانجام طعم پیروزی را چشید.

نماینده فوتسال قم که تا قبل از مصاف با تیم فوتسال امید صنایع گیتی پسند اصفهان در جدول رده‌بندی گروه سوم مقدماتی فوتسال امید دسته اول باشگاه‌های کشور هشت امتیازی بود، در سومین مسابقه خود در دور برگشت با تلاش و قدرت بیشتری به دنبال کسب نخستین پیروزی خود برابر صنایع گیتی پسند اصفهان صف‌آرایی کرد و در نهایت به برتری دو بر یک دست یافت.

دو گل تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم در این دیدار سبب شد تا نماینده فوتسال استان قم یکی از جدی‌ترین رقبای خود در مسیر صعود از گروه سوم مرحله مقدماتی مسابقات پنجمین دوره لیگ دسته اول فوتسال امیدهای کشور را از پیش رو بردارد.

این در حالی است که ارم‌کیش قم در روز نخست بازی‌های گروه سوم در شهر رشت، مقابل تیم فوتسال امید شهرداری رشت نایب قهرمان دوره گذشته به میدان رفت و در آن مسابقه برابر میزبان سرسخت خود سه بر یک تن به شکست داد.

همچنین در روز دوم بازی‌های گروه سوم، تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم در مقابل تیم امید راه ساری یکی از تیم‌های تازه وارد به لیگ دسته اول امیدها به میدان رفت و در این دیدار با توجه به بازی تدافعی حریف باز هم سه بر یک مغلوب شد تا امیدهایش برای صعود کمرنگ شود اما با برتری مقابل گیتی پسند اصفهان، یک بار دیگر نماینده قم امیدوار به صعود ماند.

بدین ترتیب در جدول رده‌بندی گروه سوم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال امید ارم‌‌کیش قم با کسب سه پیروزی، دو تساوی و 11 امتیاز در مکان سوم جای گرفت تا در دو دیدار بعدی به دنبال کسب جواز صعود باشد.

بر اساس اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، بازی‌های دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امیدهای باشگاه‌های کشور در گروه سوم مرحله مقدماتی از روز شنبه هفدهم تیر ماه آغاز شده و تا پنجشنبه به طول خواهد انجامید.

تیم فوتسال امید ارم‌کیش قم مدافع یک عنوان قهرمانی، یک نایب‌قهرمانی و دو مقام سومی دوره‌های گذشته این مسابقات، در گروه سوم مقدماتی با پنج تیم دیگر هم‌گروه است و همچون ادوار قبل به دنبال تکرار مقامی شایسته به مصاف حریفان می‌رود.

این در حالی است که امسال 18 تیم در سه گروه دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور را برگزار می‌کنند تا در نهایت چهره تیم‌های صعودکننده از هر گروه برای حضور در مرحله دوم و در نهایت قهرمان این فصل مشخص شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول