اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

مصطفی عبدالجلیل: شورای انتقالی لیبی در اولین جلسه پارلمان منحل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای انتقالی لیبی ضمن تاکید بر انحلال این شورا در اولین جلسه پارلمان آتی گفت که هیچ دستوری مبنی بر انتخاب اعضای شورای انتقالی به عنوان سفرای لیبی در خارج از این کشور صادر نشده است.

مصطفی عبدالجلیل: شورای انتقالی لیبی در اولین جلسه پارلمان منحل می‌شود

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "الیوم السابع"، "مصطفی عبدالجلیل"، رئیس شورای انتقالی لیبی دیروز طی اظهاراتی در طرابلس پیروزی انتخابات لیبی را به فضل انقلابیون خواند و گفت: برگزاری موفقیت آمیز انتخابات از نشانه‌های پیروزی انقلاب لیبی است.

وی ضمن اشاره به حمایت از پارلمان آتی در این کشور گفت: شورای انتقالی بیانیه‌ای را صادر خواهد کرد و در آن از انقلابیون لیبی و نقش آن‌ها در حمایت از انتخابات لیبی و تامین امنیت و ثبات شرایط برگزاری آن قدردانی خواهد کرد.

وی افزود: شورای انتقالی لیبی مفتخر است که لیبیایی‌ها را تا مرحله برگزاری انتخابات دنبال کرد و این شورا از همه کسانی که در برگزاری انتخابات یاری کردند سپاسگزاری می‌کند و از همه کسانی که اشتباهاتی مرتکب شدند، می‌گذرد.

مصطفی عبدالجلیل درباره استرداد عبدالله السنوسی وزیر اطلاعات قذافی نیز اظهار داشت: موریتانی وعده‌هایی را داده و گفته است که السنوسی پس از طی مراحل قانونی تنها به لیبی تحویل داده می‌شود.

رئیس شورای انتقالی لیبی همچنین گفت که هیچ دستور یا تکلیفی معین نکرده است که بر مبنای آن اعضای شورای انتقالی لیبی به عنوان سفرای لیبی در خارج از این کشور باشند.

مصطفی عبدالجلیل تاکید کرد که در جلسه اول تشکیل پارلمان انحلال شورای انتقالی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول