اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدیانی در افتتاحیه طرح ولایت:

غرب از تحلیل اندیشه‌های انقلاب اسلامی عاجز است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه غرب از تحلیل اندیشه‌های غربی عاجز است، گفت: غرب به علت تفاوت بنیادی که با مبانی اندیشه‌های انقلاب اسلامی داشته از تحلیل اندیشه‌های انقلاب اسلامی عاجز مانده است.

غرب از تحلیل اندیشه‌های انقلاب اسلامی عاجز است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین قدیانی در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره طرح ولایت که در صحن دارالحجه حرم رضوی برگزار شد، با بیان اینکه تاریخ سیاسی جهان تاکنون هیچ انقلابی همانند انقلاب اسلامی را به چشمان خود ندیده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به گونه‌ای در نظام جهانی دگرگونی ایجاد کرد چراکه تاریخ سیاسی جهان شاهد انقلاب‌های مختلفی مبتنی بر تفکرات غرب بوده است همانند انقلاب‌های کارگری و صنعتی و غیره، اما انقلاب اسلامی که یک انقلاب فرهنگی و مبتنی بر اعتقادات و اندیشه های اسلامی  بود هنوز برای آنان ناشناخته مانده است.

وی افزود: در همین راستا غرب به علت تفاوت بنیادی که با مبانی اندیشه‌های انقلاب اسلامی داشته از تحلیل اندیشه‌های انقلاب اسلامی عاجز مانده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: همواره رفتار و تحلیل‌هایی که غربی‌ها با انقلاب اسلامی داشتند زحمت‌ها و مشکلاتی را برای مردم به‌وجود آورد اما باید بدانند این زحمت‌ها سبب رشد و پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی ایران شده است.

قدیانی ادامه داد: اگر سیرگذرایی را بر تاریخ انقلاب اسلامی ایران داشته باشیم، خواهیم دید که غربی‌ها و نظام سلطه به سردمداری آمریکا بعد از پیروزی انقلاب تلاش کردند تا با قطع روابط خود باعث ضربه به انقلاب اسلامی شوند که این امر محقق نشد؛ پس از آن نیز با طراحی جنگ تحمیلی به دنبال سرکوب این انقلاب بودند که این موضوع نیز نه تنها مانع پیشرفت ایران اسلامی نشد بلکه سبب انتشار اندیشه‌های انقلاب اسلامی به سراسر دنیا نیز شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تحریم‌های غرب ایران اسلامی را مستحکم کرده است، اظهار داشت: امروز غرب با حرکت‌های ترکیبی همانند تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی که در این 34 سال ادامه داشته سعی در محدود کردن انقلاب داشته است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی افزود: باید توجه داشته باشند که فشارهای متعدد و تحریم‌هایی که به جمهوری اسلامی وارد شده سبب قوی‌تر شدن این نظام شده است.

وی تصریح کرد: غربی‌ها امروز به این نتیجه رسیده‌اند که باید فشارهای اقتصادی را بر روی جمهوری اسلامی بیشتر کرده تا درآمد اقتصادی ایران محقق نشود و فشارها بر روی مردم افزایش یابد اما، انقلاب اسلامی از درون خود همواره تواسنته مشکلات را حل کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه دشمن با محدود کردن صادرات نفت نمی‌تواند ایران را به زانو درآورد، تاکید کرد: امام راحل(ره) فرمودند که روزی رشد اقتصادی اتفاق می‌افتد که در چاه‌های نفت را بر روی خود ببندیم؛ پس این اقدام دشمن که فکر می‌کند با محدود کردن ایران در صادرات نفت می‌تواند جمهوری اسلامی را به زانو درآورد تنها خیالی باطل است.

قدیانی ادامه داد: آنها باید این را نیز بدانند که ملت ایران می‌تواند از این پیچ تاریخی هم عبور کند و آنچه که برای انقلاب مهم است آن اندیشه‌های اسلامی است که در 34 سال هم در درون کشور ریشه دوانده و هم به سایر کشورهای منطقه منتشر شده است و امیدواریم درآینده‌ای نزدیک شاهد تغییرات جدی در آرایش سیاسی کشورهای منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول