اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

ولایت فقیه عامل اصلی تثبیت و گسترش انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان گفت: ولایت فقیه و رهبری دینی عامل اصلی تثبیت و گسترش انقلاب اسلامی است.

ولایت فقیه عامل اصلی تثبیت و گسترش انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام غلامعلی پوراکبر ظهر امروز در جمع فرماندهان، مدیران، مسئولان و کارکنان ستاد سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) این استان اظهار داشت: بزرگترین افتخار نظام اسلامی ایران، وجود ولی‌فقیه عادل در رأس آن است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه همچون رودخانه زلال و پاک در همه امور کشور جاری و ساری است، افزود: ولی‌فقیه نعمت بزرگی است که خداوند متعال به شیعیان جهان عطا کرده و هرکس از رهنمودها و فرمایشات این مقام بهره‌مند شود به سعادت دنیا و آخرت می‌رسد.

پوراکبر تصریح کرد: عامل اصلی تثبیت و گسترش انقلاب اسلامی ولایت فقیه و جایگاه رهبری است.

وی با اشاره به نمونه‌هایی از انقلاب‌های شکل گرفته در جهان، گفت: همه انقلاب‌های شکل ‌گرفته در طول قرن‌های اخیر در خاورمیانه توسط گروه‌های منحرف وابسته به قدرت‌های شرق و غرب مصادره گردیده‌اند و نظامی بدتر از نظام قبلی در این کشورها حاکم شده است.

امام جمعه فارسان، یاسر عرفات، معمر قذافی و حسنی مبارک را از جمله رهبران آزادی‌خواه دانست که فریب قدرت‌های جهانی را خورده و وابسته و تسلیم شدند و در نهایت با عاقبتی شوم از میدان کنار رفتند.

پوراکبر به نقش مهم رهبری در هدایت انقلاب‌ها و جنبش‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: بر همین اساس نقش رهبری عادل و قادر که بتواند انقلاب را رهبری کند و او را با اتکاء به ارزش‌های الهی و انسانی هدایت کند بیش از پیش مهم و تاثیرگذار است.

وی افزود: به برکت وجود ولی‌فقیه و رهبری ایشان است که ایران اسلامی با گذشت 33 سال و علی‌رغم همه توطئه‌ها و ترفندهای مختلف دشمن تاکنون استوار و با اقتدار به حیات خود ادامه داده است.

امام جمعه فارسان، لطف الهی را مهمترین مانع تحقق اهداف شوم دشمنان نظام دانست و گفت: لطف الهی در کنار تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و پایداری و مقاومت مردم سبب شده تا دشمنان نظام به هر وسیله و راه ممکن برای ضربه زدن به کشور متوسل شوند.

پوراکبر انقلاب اسلامی ایران را الها‌م‌بخش موج بیداری اسلامی در جهان دانست و تصریح کرد: روز به روز بر نفوذ نظام اسلامی در روح و جان ملت‌های آزاده و جامعه جهانی بیشتر می‌شود به گونه‌ای که انقلاب اسلامی ایران الگو و معیار انقلاب‌های اسلامی در جهان شده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز نه تنها خاورمیانه بلکه اروپا را درنوردیده و امید می‎رود به این ترتیب زمینه برای ظهور امام زمان(ع) فراهم شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول