اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد زنجان:

داوری آثار جشنواره عکس استان زنجان آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره عکس استان زنجان آغاز شده است.

داوری آثار جشنواره عکس استان زنجان آغاز شد

محمد ذوالقدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره عکس استان زنجان آغاز شده و نفرات برگزیده این جشنواره طی مراسمی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس در شهرستان خرم‌دره، تصریح کرد: در سال جاری این شهرستان میزبان برگزاری جشنواره عکس برای استفاده مطلوب از ظرفیت‌های شهرستان است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه داوری عکس‌های ارسال شده به این جشنواره از سوی داوران خارج از استان و یک داور استانی صورت می‌گیرد، یادآور شد: برگزاری ورک‌شاپ و مراسم اختتامیه از برنامه‌های این جشنواره است.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس از آثار ارسال شده به جشنواره از برنامه‌های این جشنواره محسوب می‌شود.

ذوالقدر از برگزاری جشنواره نمایشنامه‌خوانی در ماه آینده در زنجان خبر داد و افزود: این جشنواره در سالن جدید تخصصی تئاتر زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جایزه عکس روز جهانی عکس از برنامه‌های این اداره کل است، تصریح کرد: این جایزه عکس برای نخستین بار با پیشنهاد استان زنجان در کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر مجوزهای لازم برای برگزاری این جایزه عکس اخذ می‌شود.

وی از برگزاری شب شعر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: برگزاری همایش حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول