اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

شورای نگهبان محافظ حقیقی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: شورای نگهبان توانسته نگهبان حقیقی اصل انقلاب اسلامی باشد.

شورای نگهبان محافظ حقیقی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی ظهر امروز در نشست با بازرسان هیئت نظارت بر انتخابات این شهرستان اظهار داشت: همه قشرهای مردم به ویژه اعضای شورای نگهبان باید به ‌وحدت توجه کامل داشته باشیم.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) نیز در زمان تأسیس شورای نگهبان، وحدت را سرلوحه کار نهادها و ارگانها عنوان کرد تا مبادا دشمنان از تفرقه بتوانند به نظام اسلامی ضربه بزنند.

حسینی حفظ انقلاب اسلامی و اصول آن را از برکت وجود‌ شورای نگهبان عنوان کرد و افزود‌: پس از گذشت 33 سال از تأسیس شورای نگهبان دشمنان نتوانستند به اصل نظام و انقلاب اسلامی لطمه بزنند.

وی تصریح کرد: هم دوستان نادان داخلی، منافقان و هم دشمنان خارجی تلاش بر نابودی انقلاب اسلامی داشتند و شورای نگهبان توانست این رسالت خود را ابقا کند و نگهبان حقیقی اصل انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه سیرجان حرکت‌های انقلابی در منطقه را به واسطه اقتدار نظام اسلامی ایران عنوان کرد و گفت‌: امید است این انقلاب‌ها مانند ایران اسلامی مستقل بمانند و به سمت و سوی غرب و شرق کشیده نشوند.  

مهدی امامی‌پناه مسئول دفتر شورای نگهبان سیرجان نیز در این نشست اظهار داشت: بیش از 700 نفر در شهرستان سیرجان با شورای نگهبان همکاری دارند و 40 نفر اعضای اصلی واجد شرایط در این شورا فعال هستند.

 امامی‌پناه خاطرنشان کرد: بازرسان با برگزاری جلسات فصلی و ماهانه راهکارهای اصلی و دستورالعمل‌های ارسالی از مرکز را آموزش می‌بینند و با مراکز فرهنگی شهرستان نیز در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری همکاری و هماهنگی دارند.

وی افزود‌: ساختمان دفتر هیئت نظارت سیرجان با اعتبار 2 میلیارد ریال از اعتبارات اختصاصی شورای نگهبان خریداری شده که روند فعالیت‌های فرهنگی را استمرار بخشیده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول