اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

ورزش کهگیلویه و بویراحمد یک اسپانسر مالی هم ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش این استان یک اسپانسر و حمایت‌کننده مالی هم ندارد که این موضوع یکی از مشکلات اساسی ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.

ورزش کهگیلویه و بویراحمد یک اسپانسر مالی هم ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امروز در همایش تجلیل از مدال‌آوران هاکی و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد که در گچساران برگزار شد، اظهار کرد: برای رسیدن به قهرمانی زیرساخت‌هایی از جمله توسعه و احداث اماکن ورزشی لازم است که رویکرد دولت در این زمینه مثبت بوده است.

سرانه فضای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد 83 سانتی‌متر است

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی استان طی چند سال اخیر از 22 سانتی‌متر به 83 سانتی‌متر رسیده است، تصریح کرد: این موضوع نشان‌دهنده تلاش و همت مسئولان در فراهم کردن زمینه‌های توسعه زیرساخت‌ها در راستای رشد و توسعه ورزش استان است.

خاضع ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دیگر استان‌ها از استعداد‌های خوبی در زمینه ورزش برخوردار است.

وی متذکر شد: تنها مشکل و تفاوت ورزش استان با دیگر استان‌ها در کمبود اماکن ورزشی و اعتبارات در زمینه ورزش است.

خاضع ابراز داشت: این موضوع تلاش مضاعف مسئولان در زمینه رشد و شکوفایی ورزش را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه در امر ورزش باید توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به موازات یکدیگر مورد توجه قرار گیرد، افزود: حضور خانواده‌ها در میادین ورزشی، نفس ورزش بوده که علاوه بر سلامت و شادابی جامعه از برخی ناهنجاری‌های اجتماعی نیز جلوگیری می‌کند.

خاضع با اشاره به هزینه‌‌های صورت‌ گرفته در بخش درمان اعتیاد گفت: اگر این هزینه‌ها به سمت ورزش آورده شود از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود.

وی مشکلات مالی و نبود حامی و اسپانسر مالی را به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد دانست و اذعان داشت: در دیگر استان‌ها کارخانجات بزرگ صنعتی از ورزش آن منطقه حمایت می‌کنند، در حالی‌که ورزش این استان یک اسپانسر مالی هم ندارد.

یکی از مشکلات ما این است که خود را کمتر از دیگران می‌دانیم

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در حال پیگیری استفاده از ظرفیت افراد خیر در ورزش این استان هستیم.

خاضع با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت ورزش تصریح کرد: ایشان امر به ورزش را امر به معروف می‌دانند و ورزش را برای جوانان لازم و برای بزرگسالان واجب دانسته‌اند.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی در زمینه تعمیرات، تجهیزات و نگهداری اماکن ورزشی به ورزش گچساران اختصاص یافته است، از فرماندار این شهرستان قدردانی کرد.

خاضع افزود: اعتبارات اختصاص‌ یافته از محل تملک دارایی‌های گچساران به ورزش این شهرستان نسبت به سال گذشته 2 میلیارد و 600 میلیون ریال افزایش داشته است.

وی از مجمع نمایندگان استان خواست تا با توجه به مشکلات و کمبودهایی که در ورزش کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، تدابیر لازم برای کمک به ورزش استان را بیندیشند.

خاضع در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: قهرمانی‌های کسب‌ شده باید تداوم داشته باشد و حمایت مسئولان از ورزشکاران در این زمینه ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما این است که خود را کمتر از دیگران می‌دانیم، خاطرنشان کرد: برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر باید اعتماد به نفس خود را بالا ببریم.

به گزارش فارس در این مراسم که نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل شرکت نفت و گاز، مدیران و مسئولان ادارات و نهادها و جمعی از پیشکسوتان ورزش گچساران نیز حضور داشتند، از 32 ورزشکار شامل 14 مدال‌آور هاکی و 17 مدال‌آور واترپلو تجلیل شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول