اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کنارک:

کریکت‌بازان کنارک نیازمند فضای ورزشی هستند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار کنارک گفت: کریکت‌بازان کنارک از فضای ورزشی برخوردار نیستند و تامین این فضا برای ورزشکاران توجه مسئولان را می‌طلبد.

کریکت‌بازان کنارک نیازمند فضای ورزشی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان سیستان‌وبلوچستان، امیرحسین مباشری اظهار داشت: کنارک مادر کریکت ایران است و این ورزش برای نخستین بار در این شهرستان توسعه و به سایر نقاط کشور تسری یافته است.

وی بیان کرد: پنج نفر از اعضای تیم ملی کریکت کشور اهل کنارک هستند و این ورزش در بین نوجوانان و جوانان این شهرستان محبوبیت فراوانی دارد.

معاون فرماندار کنارک با بیان اینکه 162 میلیارد ریال از محل بودجه تملک دارایی امسال سیستان‌وبلوچستان به طرح‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافته، گفت: از مسئولان درخواست شد اعتباری را در بودجه امسال کنارک برای ایجاد زمین کریکت در نظر گیرند.

* پایگاه قهرمانی ورزش‌های آبی و ساحلی چابهار افتتاح شد

پایگاه قهرمانی ورزش های آبی و ساحلی چابهار با حضور جمعی از مسئولان محلی در مجاورت بوستان الغدیر این شهر بندری به بهره‌برداری رسید.

این پایگاه با اجرای 18 هزار مترمربع خاکریزی ماسه دریا و صرف 800 میلیون ریال اعتبار شامل 120 متر سکوی سه پله تماشاچی، سرویس بهداشتی، دفتر مدیر و سپتیک است.

در این پایگاه قهرمانی دو زمین فوتبال ساحلی، دو زمین والیبال ساحلی، یک زمین ویژه فوت وال (والیبال با پا)، تنیس ساحلی، کبدی ساحلی و هندبال ساحلی ایجاد شده است.

4 هزار و 300 ورزشکار شامل یک هزار و 500 زن و 2 هزار و 800 مرد به صورت سازمان یافته در قالب 31 هیات ورزشی چابهار مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول