اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس خبر داد

پرداخت 30 میلیارد تومان خسارت اولیه سیل گیلان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس با اشاره به خسارت 60 میلیارد تومانی سیل اخیر گفت: در نشست با معاون راهبردی رئیس جمهور، خسارت سیل در دو نوبت 30 میلیارد تومانی پرداخت می‌شود.

پرداخت 30 میلیارد تومان خسارت اولیه سیل گیلان

محمدحسین قربانی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از نشست مجمع نمایندگان و استاندار گیلان با مرادی معاون راهبردی رئیس جمهور در تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست در راستای سیل اخیر استان برگزار شده است.

وی، با بیان اینکه در نشست مذکور آسیب‌های سیل دیروز گیلان مورد بررسی ویژه قرار گرفت، افزود: در این نشست بحث زیرساخت‌های گیلان، توجه به آسیب‌های سیل، آب و فاضلاب، چای و... مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس از اختصاص 10 میلیارد تومان مطالبات چایکاران در نشست مذکور خبر داد و ابراز کرد: این مبلغ امروز به حساب سازمان چای کشور واریز می‌شود تا در اسرع وقت به چایکاران پرداخت شود.

وی درباره وضعیت خسارت‌های ناشی از سیل گیلان یادآور شد: در نشست با معاون راهبردی رئیس جمهور مقرر شده که تا روز پنجشنبه جاری کار کارشناسی روی موضوع خسارت‌ها انجام گیرد و بخشی از پول در ابتدا پرداخت شود.

قربانی میزان خسارت ناشی از سیل دیروز گیلان را 60 میلیارد تومان عنوان کرد و متذکر شد: در دفتر معاون راهبردی رئیس جمهور مقرر شده در دو نوبت خسارت سیل پرداخت شود که ابتدا پرداخت 30 میلیارد تومان از این خسارت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول