اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته روابط عمومی یازدهمین المپیاد ورزشی کشور خبر داد

مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی کشور فردا در ارومیه پایان می‌یابد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته روابط عمومی معاونت فرهنگی یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور گفت: این المپیاد فردا در ارومیه پایان می‌یابد.

مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی کشور فردا در ارومیه پایان می‌یابد

فاطمه قمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه سطح برگزاری مسابقات را بسیار عالی ارزیابی کرد و اظهار داشت: همه مسئولان استان برای برگزاری شایسته المپیاد ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور با دانشگاه ارومیه تلاش کردند.

وی افزود: همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف مانند علوم پزشکی، نیروی انتظامی، مخابرات، استانداری، توزیع برق، اداره راه و شهرسازی، تربیت بدنی، آموزش و پرورش و شهرداری سبب شد تا این مسابقات با امنیت کامل در ارومیه برگزار شود به طوری همکاری نزدیک مسئولان استان به عنوان الگوی موفق برای استان‌های دیگر است‌.

قمی ظرفیت شهر ارومیه را در برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بالا توصیف کرد و تصریح کرد: در برگزاری این مسابقات از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر استفاده شد و ادارات و سازمان‌ها با در اختیار گذاشتن سالن‌های ورزشی، تهیه بسته‌های فرهنگی برای دانشجویان، انتشار نشریه المپیاد، تهیه کتابچه‌های گردشگری و محیط زیست استان موجب رضایت شرکت‌کنندگان شدند.

مسئول کمیته روابط عمومی معاونت فرهنگی یازدهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور با بیان اینکه برگزاری این رقابت‌ها بیشتر جنبه تفریحی و فرهنگی داشت، ادامه داد: برگزاری نماز جماعت، اجرای جنگ‌های شبانه با حضور اساتید مجرب، انتشار کتابچه‌های فرهنگی و مذهبی و افتتاح نمایشگاه نماز بر بار فرهنگی المپیاد می‌افزود.

به گفته وی اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور 600 نفر از شرکت‌کنندگان فردا بعد از ظهر در سالن چمران دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود و از برگزیدگان این دوره با اهداء کاپ و نماد المپیاد قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول