اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات بین‌المللی سبک تاپ فول کنتاکت صورت گرفت

کسب افتخار 4 ورزشکار ورزش‌های رزمی قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین از کسب افتخار 4 ورزشکار هیئت ورزش‌های رزمی این استان در مسابقات بین‌المللی سبک تاپ فول کنتاکت خبر داد.

کسب افتخار 4 ورزشکار ورزش‌های رزمی قزوین

افشین هادی‌چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه ورزشکاران قزوینی در این رقابت‌ها در قالب تیم ملی کشورمان صاحب 2 مدال طلا و نقره شدند، اظهار کرد: وحید عبدالهی و مهدی سعیدی 2 ورزشکار ارزنده استان قزوین موفق شدند ضمن کسب عنوان قهرمانی، مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

وی افزود: مجید سعیدی و بنیامین احمدی دیگر ورزشکاران قزوینی حاضر در این مسابقات بودند که با کسب عناوین نایب‌قهرمانی صاحب مدال نقره شدند‌.

هادی‌چگینی با بیان اینکه این رقابت‌ها در سطح مطلوبی برگزار شده است، افزود: در این رقابت‌ها بیش از 200 ورزشکار از هشت کشور خارجی و چهار تیم از کشورمان به مدت 2 روز در سالن شهید حیدرنیا تهران با هم رقابت کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین کسب عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی ورزشکاران ورزش‌های رزمی قزوین در این دوره از رقابت‌ها را ارزشمند توصیف کرد و گفت‌: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ورزشکاران این رشته ورزشی می‌توانند در سطح میادین جهانی خوش بدرخشند.

هادی‌چگینی همچنین از اردوی آماده‌سازی تیم‌های آقایان و بانوان سبک هاپیکدوی استان قزوین برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و گفت‌: امیدواریم ورزشکاران این استان در این مسابقات بتوانند عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارند.

وی افزود: رقابت‌های قهرمانی هاپکیدوی بانوان و آقایان کشور بیست و هشتم تیرماه سال جاری به مدت 2 روز در گیلان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین با اشاره به رقابت‌های انتخابی کیک‌بوکسینگ قهرمانی این استان گفت‌: این رقابت‌ها 30 تیرماه سال جاری در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن تختی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول