اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند:

نهاوند 32 هیئت ورزشی فعال دارد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در شهرستان نهاوند 32 هیئت ورزشی فعال است که بیش از 5 هزار و 600 ورزشکار را زیر پوشش دارد.

نهاوند 32 هیئت ورزشی فعال دارد

سعید کولیوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی با تلاش برای به سرانجام رسانیدن پروژه‌های ورزشی در نهاوند می‌تواند در پرورش استعدادهای ورزشی ما را یاری کند.

وی گفت: در این زمینه تلاش می‌شود در سال جاری پروژه‌های نیمه ‌تمام ورزشی در نهاوند به اتمام برسند تا ورزشکاران بتوانند از خدمات عدالت‌محور دولت نهم و دهم هر چه بیشتر در این شهرستان بهره‌مند شوند.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند به تقویت رشته‌های پایه در نهاوند و وجود ورزشکاران بنام و صاحب عنوان در رشته‌های دو و میدانی، کشتی، بوکس و سنگنوردی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در این شهرستان 32 هیئت ورزشی با 32 رشته ورزشی ویژه خواهران و برادران فعالند که بیش از 5 هزار و 600 ورزشکار را تحت حوزه ورزشی خویش قرار داده‌اند.

وی با اشاره به وجود مجهزترین مجموعه حال حاضر نهاوند به نام مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند گفت: این فضا به این شهرستان این امکان را می‌دهد که میزبان برگزاری اردوها و مسابقات مختلف ورزشی در رشته‌های مختلف باشد.

کولیوند به کسب مقام نایب قهرمانی سنگنوردی آسیا توسط احمدرضا سلگی ورزشکار جویای نام نهاوندی اشاره کرد و اظهار داشت: این ورزشکار توانست مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کند و پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز درآورد.

وی از کسب 10 عنوان قهرمانی سنگنوردی توسط احمدرضا سلگی ورزشکار نهاوندی خبر داد و افزود: کسب مقام نخست رشته سرطناب مسابقات دانش‌آموزی در تهران، بوشهر، اصفهان، رامسر، اهواز، زنجان از سال‌های 86 تا 90 در کارنامه فعالیت ورزشی ایشان است.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند از وجود مکان مناسب برای تمرین علاقه‌مندان به ورزش سنگنوردی در نهاوند خبر داد و اظهار داشت: بیش از 50 ورزشکار علاقه‌مند در طول هفته زیر نظر مربیان این رشته تمرین می‌کنند و بر آمادگی خویش می‌افزایند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول