اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز مسابقات ورزشی زندانیان منطقه 3 کشور در میناب

خبرگزاری فارس: جشنواره مسابقات ورزشی مددجویان مرد منطقه سه کشور با حضور مسئولان زندان‌های هرمزگان در میناب آغاز شد.

آغاز مسابقات ورزشی زندانیان منطقه 3 کشور در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، رئیس اداره زندان میناب پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز به کار این جشنواره در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری جشنواره را اصلاح و تربیت زندانیان در راستای بازگشت سعادتمندانه به جامعه و کانون گرم خانواده عنوان کرد و اظهار داشت: در برنامه‌های سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی در راستای سلامت روح و جسم زندانیان به ورزش به عنوان یکی از فعالیت‌های اساسی در راستای اصلاح و تربیت نگاه ویژه‌ای شده است.

کامران میرزایی افزود: فعالیت‌های ورزشی قادر است جدا از شادابی و سلامت جسمانی سبب افزایش روحیه تعامل، همکاری و سازگاری شود.

وی اضافه کرد: در این راستا برنامه‌های مدونی طراحی شده که در چهار سطح شهرستان، استان، منطقه و کشور هم‌اکنون در حال برگزاری است.

میرزایی ادامه داد: برابر جدول زمان‌بندی مسابقات در چهار رشته والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و دارت بین تیم‌های منتخب از استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان در میناب برگزار می‌شود.

رئیس زندان میناب گفت: در این مسابقات که در گروه منطقه سه کشور محسوب می‌شود مددجویان مرد از زندان‌های اصفهان، قم، کرمان، خراسان‌جنوبی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و یزد حضور خواهند داشت.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه تربیت‌بدنی زندان میناب از توانایی بالایی برخوردار است و دسته ورزشی مددجویان این زندان نیز به عنوان بدنه اصلی تیم‌های منتخب هرمزگان در سطح زندان‌ها به شمار می‌رود، میزبانی این مسابقات به شهرستان میناب و ندامتگاه این شهر واگذار شد.

وی اضافه کرد: همکاری نهاد و دستگاه‌های ذی‌ربط می‌تواند به مجموعه زندان‌ها در زمینه اصلاح هر چه بهتر زندانیان کمک کند چرا که زندانیان جزو پیکره اجتماع هستند و هر گونه فعالیت و تلاش در راستای اصلاح آنان به سود جامعه است.

رئیس زندان میناب هم‌چنین با قدردانی از تلاش‌های اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز میناب گفت: هر چه قدم‌ها در مسیر فعالیت‌های فرهنگی محکم‌تر برداشته شود موفقیت‌های بیشتری حاصل می‌شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و مسابقات نهایی از چهار منطقه کشور در دهه نخست مهرماه سال‌ جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول