اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی امروز روزه‌داران اصفهانی صورت گرفت

اعلام انزجار مردم اصفهان از مسلمان کشی در میانمار

خبرگزاری فارس: مردم شهید پرور اصفهان به مانند همیشه در راهپیمایی ویژه حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار در برابر کشتار جمعی شرکت کردند تا به جهانیان ثابت کنند همواره پرچم عدالت‌خواهی و نوع‌دوستی را در دستان خود برافراشته‌اند.

اعلام انزجار مردم اصفهان از مسلمان کشی در میانمار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نمازجمعه امروز اصفهان به مناسبت برگزاری راهپیمایی دفاع از مسلمانان میانماری رنگ و بوی دیگری داشت.

صف‌های به هم فشرده مردمی که تمام اقشار و سنین را از کودک و نوجوان تا پیرمرد و پیرزنان خمیده در خود جای داده بود، پنجه‌های غرقه به خون این جنایات وحشیانه بودائیان متعصب را از گلوی مسلمانان میانماری دور می‌کرد.

مردم اصفهان که همواره در تاریخ سیاسی این شهر با درایت و هوشیاری قدم برداشته‌اند یک‌بار دیگر، روح قدرتمند اسلامی، انقلابی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

با اینکه گلوها تشنه و گرمی هوا نیز این تشنگی را فزونی می‌داد اما شعار" سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن" از زبان و گلوی آنها قطع نمی‌شد.

راهپیمایی کنندگان و مدافعان حقوق مسلمانان میانمار در اصفهان، از روبه‌روی مسجد امام راه خود را آغاز و مقابل در ورودی این میدان تاریخی قطعنامه‌ای را خود صادر کردند.

در قطعنامه مردم استان اصفهان آمده است: مردم اصفهان این جنایت را محکوم کرده و و اعلام می‌کنند این حرکات نه تنها هیچ‌گونه تأثیری در اراده مسلمانان ندارد، بلکه همدلی بیشتر را در کشورها و در نهایت بیداری اسلامی را به همراه دارد.

شهید پروران اصفهانی در قطعنامه خود متذکر شدند: نهاد‌های بین‌المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی قفل سکوت را شکسته و با جدیت به این موضوع نگاه کنند.

مردم اصفهان از کشورهای همسایه میانمار خواستند مرزهای خود را باز کرده تا با ورود آوارگان میانماری از بروز فجایع بیشتر جلوگیری شود.

در این قطعنامه از وزارت امور خارجه خواسته شد تا با رایزنی‌های گسترده‌تر جهانی در احقاق حق مردم میانمار اقدام عملی بیشتری انجام دهد.

انتهای پیام/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول