اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود وعده‌ها برای جذب بازیکنان بومی

کشتی آرزوی فوتبالیست‌های محلات تبریز به گل نشست

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فوتبال محلات تبریز و حومه گفت: متاسفانه امسال هم آرزوهای جوانان تبریز به بار ننشست و با وجود وعده‌های باشگاه شهرداری برای جذب بازیکنان بومی و محلات، این موضوع محقق نشد.

کشتی آرزوی فوتبالیست‌های محلات تبریز به گل نشست

یونس قوام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با وجود شعارهای داده شده از طرف باشگاه شهرداری انتظارات فوتبالیست‌های محلات از این باشگاه محقق نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جوانان تبریز باشگاه شهرداری را به عنوان مأمنی برای ظهور استعدادهای خود دانسته و آرزوهای خود را در این تیم جستجو می‌کنند، متاسفانه باید گفت امسال نیز کشتی آرزوهایشان به گل نشست.

قوام تاکید کرد: بومی‌گریزی سال‌هاست که در فوتبال تبریز دامن انداخته و به واسطه خرج هزینه‌های هنگفت و جذب بازیکنان رده خارج و غیربومی تاراجی بر بودجه‌های دلسوزانه اختصاصی از طرف شورا و شهردار محترم برای فوتبال تبریز است.

وی اظهار کرد: من نمی‌دانم مگر استعدادهایی که در چند دهه قبل از دل فوتبال محلات برخاسته سهم کمی در فوتبال ملی داشته است و اگر تدبیر واسیلی گوجا نبود آیا بازیکنانی چون کریم باقری به فوتبال کشور معرفی می‌شدند؟

قوام با اشاره به برگزاری مرتب لیگ‌های محلات در سه رده دسته دو، یک و لیگ برتر اضافه کرد: ما همچون سال‌های گذشته کار خود را انجام می‌دهیم و استعدادهای فوتبالیست‌های محلات یکی پس از دیگری تلف می‌شوند و فوتبال تبریز و به تبع آن فوتبال کشور از این بی‌توجهی‌ها لطمه غیرقابل جبرانی می‌خورد.

مسئول کمیته محلات گفت: چه لزومی داشت در حالی که باشگاه‌های بزرگ کشور در لیگ برتر به اردوی خارج از کشور نمی‌روند شهرداری به ترکیه برود.

وی با بیان اینکه با هزینه یک روز اردو می‌شد چندین بازیکن بومی در تیم تربیت کرد و به فوتبال کشور تحویل داد، افزود: با توجه به تعدد تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشور از استان انتظار از این تیم‌ها زیاد است ولی تمام باشگاه‌ها راه آسان را انتخاب می‌کنند و با آوردن بازیکنان غیربومی شاغل در دیگر تیم‌ها دست به ریسک نمی‌زنند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول