اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی:

قم را با دست پر ترک می‌کنیم / حذف جام حذفی به نفع فوتبال نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: با تیمی آماده به قم آمده‌ایم و می‌خواهیم در پایان دیدار با صبای قم با امتیاز این شهر را ترک کنیم.

قم را با دست پر ترک می‌کنیم / حذف جام حذفی به نفع فوتبال نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فرهاد پورغلامی در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی که در دفتر باشگاه صبا برگزار شد، اظهار کرد: صبا دو پیروزی خوب در دیدارهای قبلی خود داشته است و در شرایط کنونی وضعیت بسیار خوبی دارد و قطعا برای ما در بازی هفته سوم تیمی خطرناک است.

وی ادامه داد: ما از دو بازی قبل برابر تیم‌های گهر زاگرس دورود و صنعت نفت آبادان یک پیروزی و یک تساوی داریم و در مکان پنجم جدول هستیم اما برای اینکه بتوانیم در بین تیم‌های بالای جدول باشیم برای کسب امتیاز به قم آمده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی افزود: ما برای کسب امتیاز برابر صبا بازی می‌کنیم اما باید این را هم بگویم که فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

وی ابراز داشت: با این حال خوب می‌دانم که بازی چندان آسانی در مقابل صبای قم که فعلا صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های است، نخواهیم داشت ولی شرایط خوبی داریم و شناخت کادر فنی از تیم صبا نیز خوب است.

پورغلامی عنوان کرد: ما در این دیدار دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما نفراتی که در ترکیب ملوان بندر انزلی بازی می‌کنند، شرایط خوبی دارند ضمن اینکه ما مهرداد اولادی را نیز برای این فصل به خدمت گرفته‌ایم.

وی در ادامه در خصوص شناختش از تیم فوتبال صبای قم صدرنشین فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: بعد از گذشت دو هفته از آغاز بازی‌های فصل جدید فکر می‌کنم که تمام تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت دارند و همان قدر که صبا ما را می‌شناسد ما هم از صبا اطلاعات داریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی افزود: جا دارد ابتدا به عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم خدا قوت بگویم که واقعا تیم خوبی را تحویل صبا داد و جوانان مستعدی را به فوتبال معرفی کرد ولی این را هم می‌گویم که گل‌محمدی هم از مربیان با دانش و توانمند فوتبال کشورمان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

وی در پایان نظراتش را در خصوص تصمیم فدراسیون فوتبال برای کنار گذاشتن بازی‌های جام حذفی نیز اعلام کرد و بیان داشت: صددرصد و با تمام وجود مخالف این تصمیم هستم زیرا به نفع فوتبال ملی و باشگاه‌های ما نیست.

تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در دیداری از هفته سوم از نیم فصل نخست مسابقات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 22 امروز دوشنبه نهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان می‌روند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول