اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ برتر فوتبال/

شب فراموش نشدنی برای فوتبال تبریز

خبرگزاری فارس: شب فراموش نشدنی فوتبال تبریز با پیروزی تراکتورسازی در ثانیه‌های واپسین رقم خورد.

شب فراموش نشدنی برای فوتبال تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور موفق شد تیم مس کرمان را شکست داده و نخستین پیروزی خود را جشن گیرد.

در این مسابقه تراکتورسازی در دقیقه 85 به گل دست یافت، اما مس در دقیقه 89 گل خورده را پاسخ داده و در حالی همگان ادامه سریال تساوی‌های تراکتور را حتمی می‌دانستند یک پنالتی در ثانیه‌های واپسین سه امتیاز بازی را برای تراکتورسازی به همراه داشت.

روند بازی تراکتورسازی نسبت به دو بازی قبلی بهتر شده بود، اما با این همه مشکلات عدیده‌ای در بازی سرخپوشان تبریز به چشم می‌خورد که می‌تواند در آینده مانع از موفقیت‌های این تیم شود. اصرار در ارسال توپ‌های هوایی برای استفاده از ضربات سر در فوتبال روز دنیا که دیگر مهاجم نوک کلاسیک وجود ندارد، منسوخ شده است. در واقع این توپ‌ها به سختی برای تک مهاجمی که از سوی مدافعان حریف یارگیری شده‌اند رسیده و احتمال گل آن بسیار کم است.

با این همه تراکتورسازی گل اول خود را از ارسال توپ هوایی به ثمر رساند، اما شانس موفقیت این تاکتیک به عنوان اصلی‌ترین برنامه تیمی برای زدن گل  بسیار کم است و توپ‌هایی هوایی و استفاده از ضربات سر باید مکمل دیگر برنامه‌های هجومی تیم باشد.

روند بازی گروهی تیم تراکتورسازی نسبت به دو بازی سایپا و پیکان بهتر شده بود. قابل پیش‌بینی است که این روند در بازی‌های بعدی تراکتورسازی روند صعودی داشته و بازیکنان  بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند.

در فصل جدید تراکتورسازی دو گل دریافت کرده و که در هر دو گل محسن فروزان بیشترین نقش را داشته است. این نگرانی وجود دارد که اگر فروزان به همین منوال اشتباه کند چه کسی جانشین وی خواهد شد. مهدی ثابتی سنگربان دیگر تراکتورسازی نزدیک به یک سال است که نیمکت‌نشین بوده و به عقیل اعتمادی نیز هنوز اعتماد نشده است.

جدول رده‌بندی

تراکتورسازی با پیروزی مقابل مس از نیمه نخست جدول به نیمه دوم جدول صعود کرد. مکان هشتم مسلماً هواداران نایب قهرمان فصل پیش را ارضا نمی‌کند. تراکتورسازی برای پیوستن به جمع تیم‌های بالای جدول احتیاج به کسب چند برد متوالی دارد که می‌تواند با پیروزی این تیم  مقابل راه‌آهن راه صعود تراکتورسازی ادامه یابد.

نقطه بارز تیم تراکتورسازی در جدول رده‌بندی بدون شکست بودن این تیم است که می‌تواند اعتماد به نفس بازیکنان شاگردان تونی را برای تداوم شکست‌ناپذیری افزایش دهد.

تنها سه هفته از عمر لیگ برتر در دوره دوازدهم سپری شده و هواداران پرطرفدارترین تیم شهرستانی امیدوارند تراکتورسازی بتواند امسال به نخستین قهرمانی خود در فوتبال ایران دست یابند. کاری سخت و اما شدنی.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول