اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:

صرفه‌جویی آگاهانه آب در زنجان با همکاری رسانه‌ها امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: در استان زنجان صرفه‌جویی منطقی و آگاهانه در مصرف آب با همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران امکان‌پذیر است.

صرفه‌جویی آگاهانه آب در زنجان با همکاری رسانه‌ها امکان‌پذیر است

مسلم پورنصرت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نامگذاری روز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار و فعالیت بسیار ارزشمند این شهید بزرگوار، اظهار داشت: این نامگذاری ذهن انسان را به رسالت بسیار خطیر و پر مخاطره خبرنگاری معطوف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اخباری که از دل حوادث بیرون کشیده شده و در معرض دید مخاطبان قرار دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: مخاطبان اخبار و موضوعات مختلف خبری متفاوت هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه هر مخاطبی سلیقه و ذائقه خاصی دارد که تشخیص صحیح این سلیقه‌ها هنر خبرنگاران است، اضافه کرد: خبرنگاران به گونه‌ای که اهداف خبر محقق شود به مخاطبان اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاری یک شغل بسیار ظریف و حساس است که هنر نیز در آن آمیخته می‌شود، تصریح کرد: خبر و اطلاع‌رسانی در حوزه صنعت آب و فاضلاب استان زنجان تاثیر بسیار زیادی می‌تواند داشته باشد.

پورنصرت با اشاره به اینکه یکی از جایگاه‌های بسیار مهمی که خبر در آن اهمیت زیادی دارد، خدمات و زحماتی است که شرکت آب و فاضلاب استان به مردم ارائه می‌دهند، ادامه داد: انعکاس این گونه خبرها سبب دلگرمی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های بسیار زیادی که در منابع آبی استان مشاهده شده است نحوه انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی در زمینه اهمیت آب در فرهنگ استان زنجان اهمیت زیادی دارد، یادآور شد: اطلاع‌رسانی سبب همیاری مردم با شرکت آب منطقه‌ای استان و مصرف صحیح آب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری‌های زیادی برای آب‌‌رسانی به مردم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر در برخی از زمینه‌ها با استفاده از آگاهی‌رسانی به مردم و همکاری رسانه‌ها بتوانیم صرفه‌جویی منطقی و آگاهانه‌ای اعمال کنیم می‌توانیم بسیاری از هزینه‌هایی که در بخش تولید آب استفاده می‌کنیم را صرف ارتقای ارائه خدمات به مردم کنیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول