اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابلسر:

تمام مزارهای شهدای بابلسر ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابلسر گفت: در صورت تخصیص اعتبارات لازم از سوی فرماندار تا پایان سال جاری تمام مزارهای شهدای شهرستان بابلسر ساماندهی می‌شوند.

تمام مزارهای شهدای بابلسر ساماندهی می‌شوند

سید نصرالله نصراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: شهرستان بابلسر دارای 502شهید است که تاکنون ساماندهی، 201 تن از مزارهای شهدای امام زاده ابراهیم و شش تک مزار در این  شهرستان به اتمام رسیده و مزارهای شهدای روستاهای سادات محله و رودبست، اسی کلا، مقری کلا و احمدکلا در دست اقدام است.

وی در ادامه بیان داشت: امیدوارم با تخصیص اعتبارات لازم از سوی فرماندار تمام مزارهای شهدای این شهرستان تا پایان سال جاری ساماندهی شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابلسر تعداد جانبازان بالای 25 درصد این شهرستان را 550 نفر دانست و افزود: شهرستان بابلسر دارای 13 جانباز بالای 70 درصد، 38 جانباز بین 50 تا 69 درصد  بوده و بقیه آنان نیز بین 25 تا 49 درصد هستند که از تسهیلات حقوقی و اجتماعی برخوردارند.

نصراللهی ادامه داد: همچنین در شهرستان بابلسر، 900 پرونده برای جانبازان زیر 25 درصد داریم که از خدمات بیمه تکمیلی و درمانی برخوردارند.

وی  تصریح کرد: بنیاد شهید طرحی را تحت عنوان طرح سپاس مطرح کرده است که در این طرح به جای اینکه خانواده شهدا و ایثارگران به بنیاد شهید مراجعه کنند عوامل اجرایی بنیاد به این خانواده‌ها مراجعه کرده و برای رفع مسائل و مشکلات‌شان اقدام می ‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  بابلسر با اشاره به اینکه این طرح از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: زمانی می‌توانیم به درجه عالی این طرح برسیم که کارکنان بنیاد شهید به عنوان نمایندگان دولت وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول